Kapitel 96 Back with you

- Jo Chaz har fest får jag gå?, han såg ledsen och gald ut.
- Sure go ahead, sa jag och log.
Justin nickade frånvarande. Ryan nickade och hem till sig. jag tittade på Justin och när han tittade in i mina ögon kysste jag honom passionerat. jag log mot hans läppar.

- När åker du igen?, frågade jag och ställde mig upp.
- Vi ska åka dagen efter du fyllt år, svarade Justin och följde efter mig.
- V?, frågade jag.
- Ja vi två, sa han och skrattade.
jag tänkte på det ett tag och sedan nickade jag och log. Vi gick ut på bakgården där Sam sprang runt samtidigt som Diane kastade en boll till honom. Justin kramade om sin mormor och jag satte mig bredvid. Min rygg gjorde ont och Diane räckte mig bollen. Sam hoppade runt vid mina fötter och jag kastade den färg glada bollen mot äppelträden. Han sprang efter den och kom glatt tillbaka med en i munnen.
Justin skrattade åt något och sedan vandrade min blick ifrån mig till Sam och sedan från Diane till Bruce som nyss kommit ut. och till sist stannade på min blick på Justin. han tittade ut på gatan och när jag gick till honom och tittade över hans axel såg jag hur ett par fans stod utan för huset. dom hade en stor banderoll där det stod
We support Justanda We are so Happy over Baby Amy <3
Justin gick ut och jag följde efter lite bakom honom. Han gick fram till tjejerna som var cirka tio stycken som alla började skrika när dom såg honom.
- Hejsan tjejer, sa han och kramade om den som stod närmast.
- Hej Justin, sa alla samtidigt och rodnade allihopa.
- Justin berättade du om Amy på twitter?, frågade jag.
- Nej men Ryan sa det i en intervju igår och vi är så glada för er skull, sa tjejen som Justin hade armen om.
- Justanda är ett snyggt parnamn, sa han och blinkade mot dom.
Jag log och sedan tog vi några bilder och både jag och Justin skrev våra autografer över banderollen. alla tjejerna var jätte trevliga och dom var verkligen speciella. inte för alla hade likadant blont hår eller att alla rodnade hela tiden. det var mer hur det skilde ett år från alla och längde gick också lite lekfullt mellan åldrarna. alla hade bruna ögon och ett söt leende som nådde ögonen. jag kom på mig själv att min blick fastnade på den minsta flickan. hon hade ljus gröna ögon och hade det blonda håret i flätor.
- Aleu är det du?, frågade jag och satte mig ner på huk framför flickan som nickade.
jag tog henne i min famn och kramade om henne.
- Jag har saknat dig Aleu.
- Och jag dig Miranda, sa hon och log stort.
- Och ni känner varandra, sa Justin och log samtidigt som han höll på med hennes flätor.
- Vi träffades i parken för ett tag sedan, Sa Aleu entusiastikt.
jag skrattade och pussade henne på kinden och sedan stod vi där och pratade i flera timmar.
När vi gått in igen var vi ganska kalla så vi sjönk ner i soffan och Justin la en filt runt oss och jag sjönk ner i hans famn. den var varm och skön och jag kände tårar falla ner för mina kinder.
- Jag älskar dig Justin.
- Och jag Dig Miranda, sa han och kysste mig.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: