too bad

Sorry men syrran kommer döda mig om jag skriver ett kapitel efter som klockan är mycket och hon ska sova. men jag lovar 2 imorgon kanske till ohc med tre om jag hinner. men som sagt denna novell kommer snart ta slut och då tänkte jag lägga upp min skolnovell som jag skrev för ett tag sedan. efter den vet jag inte om jag tar den som Mai och jag skrivit ihop eller om jga ska börja skriva på den som jag redan börjat på? vi får se hur Mai tycker fast om hon vill ha längre tid har jag som sagt en plan B. hoppas ni inte blir för sura nu men vi ses imorgon

Peace Keys♥

Postat av: Mai

kan vi inte skriva lite till innan vi lägger ut våran? :) om de är ok för dig, !

Date:2011-11-22 / Time:17:03:22
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: