Kapitel 82 Ghost from the past part 1

- Miranda förlåt för allt.
- gör inget efter som jag redan berättat för Justin att det var du, hennes röst dog bort och hon började gråta.
jag stod inte ut längre så jag gick ut.

Jag hade berättat för Justin när han ringde mig. Han hade låtit icke närvarande när jag berättat att det var Chaz och nu fick jag skuldkänslor för att jag hade berättat. när jag berättade för Chaz att jag berättat för Justin så började jag gråta. inte för vad Chaz hade gjort utan mer för jag var rädd Justin skulle göra mot honom.
- Miranda han har åkt nu och han tog med sig Nathalie, sa kvinnan som satti receptionen förut.
- Jag vet, sa jag och log blekt.
- Kommer han tillbaka?
- Nej han har åkt hem till Canada.
Hon nickade kort och kramade om mig innan hon gick. jag torkade bort tårarna och sedan gick jag ut genom entrén och åkte hem. Kale var försvunnen och Justin var i ett annant land. Jag var ensam nu men jag skulle inte vara det länge till. När jag var hemma så packade jag en väska och sedan åkte jag igen. Jag satte på radion och sedan åkte jag så snabbt som möjligt. jag var inte rädd, arg, ledsen, glad eller något jag var bara tom. jag kände ingenting
Jag öppnade dörrarna och sedan stod jag framför en vakt. han nickade och lede mig vidare. jag hade ringt när jag suttit i bilen och nu för första gången på jätte länge skulle jag åter igen träffa min far. jag gick igenom korridoren och allt var grått precis som på filmer. det var hemskt att se men på något sätt kändes det tryggt. vakten som gick framför mig bankade på den stora dörren tre gånger och den öppnades snabbt.
- knacka tre gånger när du vill ut igen, sa han och tittade på mig.
Jag nickade och fortsatte in och gick igenom hela korridoren. mina steg ekade och det kändes som jag ville spy och springa där ifrån för jag inte ville träffa min far. men det ville jag  mer än något annat just nu.

Postat av: Sara

FYFAN VAD COOLT!! :D

Date:2011-11-11 / Time:18:12:49
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: