Kapitel 87 Best Movie Ever

- woho det är skönt att vara hemma, skrek jag när jag steg in i huset.
Justi skrattade åt mig och pussade mig på kinden. han skulle åka om exakt 18 timmar 24 minuter och 3 sekunder. vilket suger eftersom jag inte vill vara ensam.
Jag låg i sängen och hade ont i ryggen igen. jag satte mig upp och masserade igen. varför gjorde det ont för?! jag vart irriterad och sedan la jag mig ner. Justin kom in precis när jag lagt mig till rätta.
- Miranda upp och hoppa då ska med ner till åtminstone vardagsrummet, jag nickade nästan omärckbart och reste mig upp.
jag gick fram till Justin och kysste honom innan jag gick nerför trappan. för varje steg gjorde ryggen ondare. när jag kom ner satt Lynn i soffan och hon var snabb nog att springa fram och krama mig innan hon satt ner igen med mig i sitt knä.
- Usch du börjar bli tyngre, sa hon på svenska.
Hon var så van att prata svenska med mig att det smittade av sig på mig. jag svarade och pratade på om allt möjligt. Justin satt och masserade mina fötter och när jag slutade prata tittade jag på honom.
- gör det nåt att du inte förstår?, frågade jag och tittade in i hans ögon.
- pas que c'est correct, sa han och log.
jag log tillbaka och kysste honom. jag var inte säker på vad det betydde men det var något bra, det var jag helt säker på. jag fortsatte att prata med Lynn och snart gick Justin för att komma tillbaka med Laptopen. han var inne på youtube och jag satte på högtalarna. han satte på någon sång jag aldrig hört men den var bra och jag sjöng med på refrengen. Justin log och fortsatte massera mina fötter. snart tog Lynn laptopen.
- Din absoluta favorit låt när du var liten Miranda.
Sa Lynn och satte på en låt jag kunde allt för väl. Justin hostade till och jag letade rätt på den som var engelsk. Han gillade låten och jag sjöng med så gott jag kunde efter som jag var van vid svensk.
(bry er inte om vad hon säger i början av videon)

- Ärligt detta är den bästa låten, sa jag på engelska så båda skulle förstå.
- varför inte den här?, frågade Justin och gick in på Looking through your eyes. den var också en av favoriterna men det var något med I stand alone som gick in i hjärtat på mig.
- har du sett filmen?, frågade jag och han skakade på huvudet.
Lynn så smart som hon är drog upp den ur sin väska och den fanns på engelska det var ju bara Justins tur. Hon satte igång filmen och jag kröp ner i Justins famn och kysste honom innan filmen började. det var den absolut bästa barn filmen.  Jag ville ha Kayleys hår
och jag som vanligt fastnade vid tecknade figurer. jag blev tårögd vid ett ställe på filmen och Lynn kramade om mig. filmen slutade och Lynn försvann ut i köket. hon var hungrig och det visste jag mest för jag hörde hur hon öppnade kylen och nästan alla skåp. jag skrattade och tittade på Justin som tittade förvånat mot köket. när Lynn var hungrig så skulle man inte stå ivägen för man visste inte vilket trick man kunde åka ut för. det var nästan som med Justin och hans prank. jag skrattade åt mig själv och följde sedan efter Lynn in i köket med Justin efter mig. jag satte mig vid bordet och väntade. telefonen ringde och Justin svarade.
- ahh Hallå, ja hon är här. hm.. nej, ja men.. okej.. vänta va?, jadå snart vänta
Hörde jag Justin svara på några frågor. Han räckte telefonen till mig.

Postat av: Sara

tjoho :D

Date:2011-11-15 / Time:20:57:26
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: