Kapitel 95 Emotions

- Och vad har vi här?, den välbekanta rösten som jag hörde fick mig att kolla upp.
- Det var Mirandas idé.
- Jag tar på mig all ära, sa jag och kysste honom i dörröppningen.
Justin var äntligen hemma

Jag började gråta och kysste honom igen. mitt humör gick upp ner under kyssen. jag blev arg först efter som han tog så lång tid på sig att komma hit. jag blev glad för han höll om mig. jag var ledsen för han snart skulle åka igen. jag var avundsjuk för alla Beliebers fick honom. när han avslutade kyssen så log han mot mig. jag började skratta och torkade bort tårarna. jag satte mig ner igen och Justin började äta på den kladdkakan som var kvar.
- detta är riktigt gott, sa han med munnen full.
- vi hjälpte varandra, sa Ryan och log stolt.
Jag himlade med ögonen och tittade på Ryan. han hade suttit bredvid mig för det mesta och han hade mest rört om och plockat fram. men jag var glad för den minsta lilla hjälp jag kunde få. jag började plocka undan medans killarna pratade och Justin åt. snart var jag klar och väntade på att plocka undan Justins tallrik.
- Miranda jag hörde om....
- Jag vill inte prata om det.
Jag visste inte vad han hade hört eller vad han tänkte säga men jag ville inte prata om det vad det nu var. jag kom att Chaz hade berättat om kyssen. jag frös till is och det märkte Justin.
- Jo om kyssen Miranda ta det lugnt jag tror på dig, han kysste min panna.
jag log blekt och slappnade av så gott jag kunde. känslorna började fara runt i kroppen igen.
Vi gick alla upp till Justins rum och jag kom på att jag snart skulle fylla år. det kändes skönt att snart bli sjutton så man inte blev som en av dom på 16 and pregnant. Mecky hade blivit erbjuden att vara med men hon hade tackat nej. och nu blev jag glad över det. men jag höll min graviditet ganska hemlig på grund av alla beliebers som man inte visste skulle göra. dom kunde bli allt från super galda till jätte arga. Justin vågade inte chansa och jag fortstod honom. tänk att förlora sin ofödda dotter. jag började gråta helt hysteriskt.
- Men gumman vad är det?, frågade han och kramade om mig.
- Förlåt jag bara tänkte lite, sa jag och lugnande ner mig själv igen.
han nickade och pussade mig på kinden innan Ryan satte på en film och jag fick sitta i Justins knä. han smekte min mage och då och då mumlade han något och jag kunde känna hur hon sparkade till och Justin började skratta och såg jätte glad ut. han satt så hela filmen även om jag och Ryan konsentrerade oss på filmen kändes det lugnt att höra Justins mumel och skratt. även om jag fick lite ont för varje spark så gjorde det inget efter som jag fick höra Justin skratta igen. filmen var snart slut och Justin smekte min mage med sitt pekfinger. ryan tittade på oss och la en hand på min mage och precis då sparkade hon och Ryan log förtjust. jag skrattad eåt hans min och Justin återgick till att smeka mig medans Ryan började spela xbox. där inne på Justins rum satt vi fem timmar. jag visade Ryan hur man spelade och Justin satt och mumlade till barnet samtidigt som han aldrig släppte hans hand från min mage. de tvar riktigt gulligt.
Ryans mobil började ringa och han svarade med ett stelt Hallå?. han svarade kort och jag förstod nästan direkt att Chaz ringt. han satt så några minuter sedan la han på.
- Jo Chaz har fest får jag gå?, han såg ledsen och gald ut.
- Sure go ahead, sa jag och log.
Justin nickade frånvarande. Ryan nickade och hem till sig. jag tittade på Justin och när han tittade in i mina ögon kysste jag honom passionerat. jag log mot hans läppar.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: