Kapitel 97 The Hangover

den var varm och skön och jag kände tårar falla ner för mina kinder.
- Jag älskar dig Justin.
- Och jag Dig Miranda, sa han och kysste mig.

Ryans perspektiv
Jag stängde dörren till huset och gick mot min bil. Jag åkte snabbt hem och tog en dusch innan jag tog på mig ett par säckiga jeans och en grå tröja. jag drog en keps över håret och drog sedan till Chaz. jag ve tinte om jag gillade honom eller inte längre men vi har alltid varit bästa vänner så det är lika bra att fixa ihop banden mellan oss.
Jag steg in genom dörren samtidigt som en tjej sprang ut. hon spydde på gården och musiken dånade i hela huset så fönstren skakade. Jag gick in och gick mot köket. jag tog ett glas och drack. vanlig cola tack och lov. man ska börja lugnt. jag gick in i vardagsrummet och hittade mest tjejer som dansade och dom flesta var riktigt fulla redan. Jag tog en plats p ådansgolvet och började dansa med en söt brunhårig tjej.
- Hejsan har vi inte träffats tidigare?, frågade hon med en honungslen röst.
- Nej tyvärr har vi inte det, sa jag och la mina armar runt henne.
hon fnissade och kysste mig. Hela min kropp villle ha mer när hon gick undan och ut i köket. jag följde efter men blev stoppad av Chaz. han räckte mig ett glas som jag genast började dricka ur. han började prata om Miranda och sedan Nathalie. jag nickade, instämde och slängde in kommentarer mellan alla glas jag drack av alkoholen.
Chaz perspektiv
När Ryan var till räkligt full skickade jag in honom i ett rum med tjejen som han pratat med förut. Han behövde något lugnande och själv stod jag och pratade med en kort blond tjej som knappt ens hade rört alkoholen.  snart stängdes musiken av och en sport kille kom fram med en öltunna.
- SUPTÄVLING!!
alla andra började skrika och samlade runt tunnan och det gjorde jag också. snart såg jag Ryan komma ner och tjej bakom honom fixade till bh:n och drog upp dom alltför korta shortsen.
- Du kom upp, skrek killen till tjejen bakom Ryan.
Hon sprang lyddigt upp och ställde sig bredvid den korta tjejen jag hade pratat med. båda två drack och drack och det såg ut som Ryans tjej snart skulle svimma. den korta tjejen sprang snart ut och alla skrattade och kladde händerna åt Ryans tjej. Han tog henne i sina armar och kysste henne innan dom drog upp till sitt rum igen.
Mirandas perspektiv
(nu tid)
Jag gick genom huset och stannade vid fönsrtet som man såg ut genom gatan. jag såg hur Ryan kom emot huset och jag sprang fort ner. Jag öppnade dörren och hjälpte honom in. Han hade en baksmälla och var helt borta. Jag la honom i soffan och hämtade vatten och la en ispåse på hans svettiga panna.
- vad har hänt?, frågade Justin som kom oroligt emot mig.
jag satt på knä framför Ryan och tittade upp när Justin stod bredvid mig.
- Han är ganska bakfull.
Ryan somnade snart men jag och Justin satte oss med ryggen mot honom och pratade lågmält om vad som kunde ha hänt på Chaz party. vi hade inte sett Ryan på en och en halv dag så jag hade mina funderingar.

Postat av: Sara

woho! :D

Date:2011-11-24 / Time:21:36:40
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: