Kapitel 99 You Did It

Jag kysste honom och sedan tittade jag ut över vattnet och såg fåglar som satte sig på vattenytan och flöt runt i cirklar. träden fällde några löv och Justin plockade en blomma och satte den bakom mitt öra.
Det instängda rummet låg i mörker och Justin låg och sov vid min sida. han andades mjukt och höll om mig. det var varmt och tryggt men endå visste jag att idag skulle han åka i väg i en vecka innan han kom tillbaka igen. Jag ställde mig upp och tittade mot kalendern. den mörka månaden November hade börjat. Jag rös över kylan som sakta åkte igenom min pyjamas. jag kunde inte fatta att Ashley snart skulle komma och jag började bli rädd. jag var van vid bebisar och vi hade gjort i ordning allting men ändå verkade det som om det fattades tusen saker i vårt liv.
- Miranda somna om hon är tre på morgonen.
Jag la mig ner i Justins famn igen. Han kysste mig på halsen och jag kände hans varma andedräkt mot huden. jag somnade snart om och lät mig bli lugn av min dröm.
Jag satt i Ryans rum och hjälpte honom att spela klart en nivå som var super svår. jag hade tråkigt eftersom Justin åkt för två timmar sedan. Jag var kvar i Canda och vi funderade på att flytta hit när Ashley fötts. Justin hade kollat hus men jag vet inte om han kommer överraska mig med något eller berätta.
- Nej Ryan slå med spaden, sa jag frustrerat och sjönk ner i sängen igen.
Han skrattade och jag började tänka igen. Ryan satte på spotify men det blev int emycket bättre eftersom han spelade sorliga låtar. snart kände jag en tår rulla ner för min kind och sedan en till. jag torkade argt bort dom och kände hur rodnaden skött upp i ansiktet på mig.
- Miranda det är en vecka han kommer tillbaka innan Ashley kommer.
- Det vet du inte, hon kanske blir tidig, sa jag och torkade bort mer tårar.
- Jag är hundra procent säker att han kommer vara där okej.
Jag nickade och tårarna slutade äntligen rinna. jag böt låt och satte på en mer popig låt. efter den kom Airplanes och jag tänkte på Kim och Kimberly. jag saknade hela mitt crew. Jga smsade Frank och bad om att få träffa alla igen och han sa att jag skulle ha en konsert i Januari när Ashley var född. jag skrev att jag längtade redan nu. Ryan va rmitt uppe i spelet så han märkte inte när jag gick in på hans dator. jag gick in på twitter men Justin hade inte twittrat något eller skrivit något på Facebook. jag gick in på alla möjliga sidor men det stod ingenting om Justin. till slut gick jag in på en fan blogg.
Justin Dumps Miranda for a crazy Fan
This Is The News from me to you and tonight we gonna talk about Bieber. He was seen kissing a fan. when we asked if it was true, he ignored us and didn't answer. Is he giving up on Miranda and his unborn child for this fan or is this just something that Bieber couldn't stop and now is embarrassed about?

Jag tappade andan när jag läste vidare och det kom upp flera bilder på tjejer som han kramade men den första bilden när han kysste den där blonda flickan så kändes det som om mitt hjärta slutade slå. jag mådde illa. och precis då ringde min mobil. det var Justin. jag gick ut ur rummet och in i badrummet.
- Hej Justin, sa jag och försökte låta så glad som möjligt.
- Miranda jag kan förklara, han lät ledsen.
- Förklara vad?, jag lät mindre glad men fortfarande nyfiken på om han skulle berätta.
- Kyssen, snälla Miranda lägg inte på jag kan förklara!
- Vad att det va rhon som kysste dig och du inte ville!
- Men jag...
- Justin lägg av du skulle sagt till pressen sanningen nu vet jag inte vad jag vill längre!
- men....
- Sluta säg Men Justin! Det är Inte Kul Längre! först Selena, sedan dina fans och min pappa och Chaz vad fan ska hända nu då! jag är så arg Justin.
- Miranda jag älskar dig snälla låt mig få en till chans.
jag stod tyst och hade tappat andan.
- miranda är du kvar?
- Justin mitt vatten gick precis.
Jag la snabbt på och sprang ut till Ryan. jag förklarade ganska osammanhängande eftersom jag hade fått panik. han lugnade mig och körde in mig till sjukhuset.
Jag låg i förlossningsrummet. jag svettades och Ryan höll min hand. han ryckte till då och då när jag tryckte hårdare.
- Dåligt tillfälle men vad var det jag sa, sa jag ansträngt.
Ryan svarade inte utan bara tittade längtansfullt på dörren. snart kom läkaren in och hon förklarade sakta hur allt skulle gå till. jag fick bedövning och fick ligga i säkert två timmar till. jag hade fortfarande ont i ryggen och jag tror att Ryan hade ganska ont i sin hand. snart kom läkaren in igen.
- Okej nu är det dags.
- Nej Justin har inte kommit än, sa jag med panik i rösten.
- Vi kan inte vänta längre.
Jag grät genom hela förlossningen och Ryan pratade uppmuntrande med mig. sjuksköterskorna runt oss gick runt i rummet och läkaren försökte få ut Ashley. jag låg där i vad som kändes som en evighet och jag var rädd. jag höll Ryans hand krampaktigt och jag hade ont i hela kroppen. jag orkade inte mer och allt jag kunde tänka på var Justin och hur mycket jag ville ha honom där.
- Miranda krysta nu en sista gång.
jag nickade och gjorde som läkaren sagt. snart hörde jag ett barnskrik och hur Ryan skrattade.
- Miranda du klarade det.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: