Kapitel 73 I Like This

när musikvideon var slut och jag hade tuggat som en galning räckte jag ut tungan för Chaz och visade en lapp vill du fortfarande ha? Han böjde sig framåt och jag trodde först han skulle dra sig undan så jag bakade och svalde. Han lutade sig framåt och kysste mig samtidigt som han la sina händer runt min midja och kysste mig passionerat.
efter ett tag puttade jag bort honom ifrån mig. jag svalde hårt och tittade på honom.
- Chaz jag är gift, orden satte sig nästan i halsen på mig.
Han sa inget utan försökte kyssa mig igen men jag vände bort huvudet så han kysste mig på kinden. han såg ledsamt på mig och sedan gick han där ifrån. jag åt upp dom sista bullarna och sedan gick jag upp till Justin. Jag la mig ner i hans famn igen och sedan la jag huvudet mot hans bröst och lyssnade på hans hjärta. jag ritade ett hjärta på hans mage och snart hörde jag hur han skrattade.
- förlåt jag menade inte att väcka dig.
- gör inget, sa han och kysste mig.
jag tryckte mig närmare honom och kände hans värme mot mina bara armar. jag somnade snart om och när jag vaknade hade Justin gått där ifrån. jag tittade besviket runt omkring mig när jag tittade mot badrumsdörren som var ööpen. Jag hörde Justin sjunga och fattade att han var i duschen. snart stängde han av vattnet och kom ut efter några minuter med en handduk virad runt höften. Jag bet mig i läppen och kunde inte släppa blicken från hans mage.
- mm dert där gillar jag, sa jag och blinkade mot honom.
han kom näramre mig och drog upp mig på fötter och kysste mig. han la händerna på mina bröst och sedan tittade han ner.
- mm det där gillar jag, sa han och kysste mig igen innan han placerade händerna på min rumpa.
- Det här också.
jag skrattade och kysste honom.
han torkade sig och satte på sig kläder.
- Stan?!, skrek jag mot honom och han nickade.
jag hoppade glatt ut ur rummet och Justin bara skrattade åt mig men dom senaste dagarna har jag kännt mig så glad att jag knappt kännt igen mig själv. men Justin älskar mig fortfarande och det var det enda som jag begärde av honom. jag älskade honom också och jag hoppades att han visste det även om jag sa det varje morgon och varje kväll. Jag vände mig om mot honom i trappan och kysste honom igen innan jag hoppade ner dom sista trappstegen och sedan hoppade in i Justins bil.

Postat av: Sara

haha fin reaktion hon fick :D

Date:2011-11-03 / Time:23:13:19
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
Postat av: :)

sv: åh tack så mycket! då ska jag länka din också! :):)

Date:2011-11-05 / Time:01:37:32
Hemsida: http://bestlovesong.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: