Kapitel 78 He will never know

- Miranda om du gör klart låten kan du göra en ny singel.
- nej det är vår sång om jag gör det måste du vara med.
- lova då?, sa han och jag nickade och kysste honom innan vi fortsatte med låten.

Justin åkte snart tillbaka till Scooter och Kenny medans Kale hade försvunnit för några minuter sedan. jag hade inte sett till Chaz på hela dagen och det var ganska skönt. Jag satte mig i sängen och kröp ner under täcket. jag frös men snart hade jag fått tillbaka värmen. jag öppnade smset jag nyss hade fått. det var från Mecky.
Hej gumman jag vet att du är själv men chaz kommer om några minuter och gör dig sällskap okej. kom och hälsa på snart gumman jag älskar dig <3
Ibalnd låter Mecky verkligen som min mamma. jag skickade ett svar och sedan sprang jag ner och satte på mig skorna och började gå mot vattenfallet. jag kom snart in i skogen samtidigt som jag hörde hur en bil körde upp vid huset. jag sprang första skogbiten och när jag kom ut på vägen igen gick jag sakta. jag andades sakta och rensade tankarna medans jag såg stigen komma närmare.
- Miranda vi ses igen, sa en papparazzis som åkte i en bil.
- Antagligen, sa jag och skrattade lite.
- Du är inte som dom andra.
- Hur menar du?, frågad ejga nyfiket.
- Dom flesta skulle ignorera oss men du är så öppen.
- Tack, sa jag och log stort samtidigt som han tog ett kort.
Han frågade några frågor och jag svarade och snart kom jag fram till stigen då sa jag hej då och han åkte vidare medans jag sprang vidare i skogen. jag drog åter upp mobilen från bakfickan och såg att jag fått sms från Justin.
Hejsan älskling, jag pratade med Scooter och vi kan spela in låten om några veckor. ses snart <3
jag log och svarade
Åhh vad bra saknar dig redan <3
miss you quotes 1
jag sjönk ner på stenen och andades ut. tankarna stannade och jag slappnade av.
- Miranda om du berättar för Justin så blir det väldigt dåligt för er båda.
jag skrek till efter som jag inte visste att Chaz stod och tittade på mig. jag bet hårt ihop och svalde innan jag nickade.
- Miranda snälla gör det inte svårt för mig, sa han sen och han såg genast ledsen.
- Chaz jag kommer aldrig älska dig, sa jag och blev rädd när hans ögon mörknade.
han kom sakta fram till mig och drog ner mig från stenen. han hade ett hårt tag om mitt hår. min hand la sig på hans och försökte få bort den. han släppte mig och tårarna började rinna ner för mina kinder nästan direkt. han tog tag om min rygg och pressade mig emot honom innan han kysste mig hårt så jag kände blodsmaken i munnen. han kastade ner mig på makren och sparkade mig på revbenen. jag låg kvar och orkade inte ställa mig upp. Chaz satte sig ner och smekte min kind.
- Berätta inte för Justin för då blir det värre för dig och Justin kommer hamna i fara förstår du?
jag nickade och sedan försvann Chaz och jag stängde ögonen. jag lät tårarna falla och det kom bara mer och mer. jag öppnade ögonen efter ett tag och insåg att jag hade somnat.
Miranda vart är du?
det fanns säkert tio sådana sms från Justin och tio från Mecky och till och med Frank undrade vart jag var. jag smsade att jag var på väg tillbaka till dom. Justin svarade att han skulle möta mig men jag svarade inte utan jag bara sköljde av mig i vattnet och sedan gick. jag träffade Justin vid vägen och han kysste mig och jag fick genast ont i läppen efter att Chaz gjort illa mig. Justin märkte att jag ryckte till.
- det är lugnt Justin, sa jag och log innan jag kysste honom igen.
jag tog hans hand och sedan gick vi hem.

Postat av: Sara

nnajs

Date:2011-11-07 / Time:20:44:03
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
Postat av: A.

Svar: Tack. :)

Date:2011-11-07 / Time:23:12:29
Hemsida: http://sadeta.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: