Kapitel 79 I'm looking at the door

jag träffade Justin vid vägen och han kysste mig och jag fick genast ont i läppen efter att Chaz gjort illa mig. Justin märkte att jag ryckte till.
- det är lugnt Justin, sa jag och log innan jag kysste honom igen.
jag tog hans hand och sedan gick vi hem.
- Miranda berätta vem det är, sa Justin för säkert hundrade gången.
- Nej har jag ju sagt, jag började bli små tjurig.
- Miranda säg, han lät orolig och arg när han sa det.
- Nej han kommer skada dig, sa jag och gick ut ur köket.
Han suckade argt och följde efter mig. jag himlade med ögonen, kan han aldrig ge upp. jag satte mig ner i soffan och han satte sig på min högra sida och tog min hand. Chaz kom in och hans blick var fortfarande väldigt mörk, han satte sig på min andra sida. jag kände att jag snart skulle börja gråta. jag stängde ute omgivningen och koncentrerade mig på Justins hand. jag koncentrerade mig på varenda rörelse han gjorde och varje ord han sa till Chaz.
- Jag ska snart tillbaka till Turnén.
- När då?, frågade Chaz snabbt och jag såg glimten han fick i sitt öga.
- Imorgon kväll.
- så snart?, frågade jag oroligt.
han nickade och kysste mig innan han gick ifrån oss.
Två dagar senare
justin hade åkt och jag satt i en stol bredvid Meckys sjukhus säng. hon satt och spelade på min mobil medans jag satt och tittade på henne. Hon såg lite extra mullig ut och hon hade blivit större.
- Miranda sluta stirra det är inte trevligt.
- förlåt Mecky men jag fastnad ei tankarna.
- igen sluta nu Miranda lev i verkligheten, jag bara nickade som svar.
Hon fortsatte spela och jag fortsatte att tänka men nu tittade jag mot dörren. jag hade säkert kollat på dörren flera gånger och till och med hemma satt jag och tittade emot dörren precis som om Justin skulle komma tillbaka in genom den och säga hur mycket han älskade mig och säga att han aldrig skulle lämna mig.

Postat av: Sara

hehe fint: ''Sluta stirra, de är inte trevligt''

Date:2011-11-08 / Time:19:04:13
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
Postat av: A.

Svar: Men tacktacktack, gulliga du. :D

Date:2011-11-08 / Time:20:40:43
Hemsida: http://sadeta.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: