Kapitel 40 Flower and Sirens

- Vi tar ett break okay?
- Sure Angel but I'll be waiting for you.
Jag gav honom ringen och gick där ifrån.

Nina stod fortfarande och skrek. Mitt crew sprang runt och jag tog min väska och gick där ifrån. Jag hade ont så förskräckligt ont och jag visste inte hur jag kunde fixa det. Jag tänkte på hur Justin hade sett ut när jag gav honom ringen. Han hade varit förstörd av sorg. Det var jag med, jag hade så ont att jag bara ville lägga mig ner och dö. Jag tittade ner i marken och öppnade den stora dörren ut till parkeringen. mina fans hade redan sprungit iväg till mitt hotel vilken var lite gulligt. Mitt skosnöre gick upp så jag satte mig ner och knöt det och då hörde jag hur någon kom bakom mig. Jag knöt färdigt skon och ställde mig upp och tittade vem det var. Det var Justin och det gjorde så ont att se honom ledsen. bakom honom såg jag en tjej. Hon hade det svarta håret plattat och sminkat sig naturligt. Hon var inte en som jag ville se på men jag kunde inte ta blicken ifrån henne.
Hon kom fram till Justin men han bara tittade på mig. Jag gick fram till dom och tittade argt på Selena.
- well I told you to stay away from him youre famewhore!
Justin ryckte till och jag såg hur hans knöt knytnäven. Jag tittade bara på henne.
- Jag kanske ska vara mer tydlig nästa gång.
Hon puttade mig. hon puttade mig igen och snart stod jag mitt på parkeringen. Hon gick fram och puttade mig igen så jag ramlade på marken. Justin kom fram för att hjälpa mig upp men så fort jag stod upp slog Selena mig i ansiktet så jag ramlade i marken igen.
- JUSTIN!, skrek Selena.
allt gick så snabbt och det enda jag kunde se var något svart som kom emot mig. det gjorde inte ont längre, jag var inte ledsen eller sårad men på något sätt levde jag inte längre. Jag var vid liv efter som jag kunde höra något. det var som om tusen sirener var runt omkring mig. Jag blinkade två gånger och slog upp ögonen. Det var mörkt i rummet och det var maskiner som lät inte sirener.
Sirener. Ja. Vad mer kan man tro?
Sirener. Nej. Vad trodde jag?
Ljuset tändes och in kom en doktor jag blinkade och tittade på honom. Han log och sa nåt. Jag svarade.
- Du har varit borta i två veckor vi började tro att vi skulle inte skulle kunna rädda dig.
- Skulle jag ha dött?, jag började nästan gråta.
- Men du klarade dig.
Jag skulle ha dött precis som Selena ville att jag skulle göra.
allt hade börjat så bra och nu hade mitt liv verkligen blivit dåligt. Jàg var nära att dö bara för att jag hade varit ihop med Justin Bieber, Justin Bieber ville vara med mig och jag skulle ha dött för det. Jag älskade honom men var jag redo att dö för honom? sedan kom jag och tänka på när vi somnade på golvet och han ville köpa ett hus med mjuka golv. jag log. Jag hade valt bort honom i mitt liv men jag visste exakt var han var. jag kom och tänka på kuddkriget jag haft med våra vänner. jag  log. men jag hade valt bort honom så jag skulle aldrig se dom igen. var var Mecky egentligen? En tår föll och jag tog upp min mobil som låg på bordet bredvid sjukhus sängen.
"If I had a flower for every time I thought of you, I could walk in my garden forever."-Alfred Lord Tennyson
Jag skickade till Justin. Vart hade han tagit vägen egentligen efter att jag blivit påkörd.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: