Kapitel 46 Nothing Serious

Jag gick in i det lilla rummet i garderoben och den här gången tände jag lampan och låste dörren. Jag kvävde tårarna så länge jag kunde men snart kom dom ändå. Gud vad jag hatade det här.
- Miranda?
Jag torkade tårarna och var så tyst jag kunde. personen knackade igen och suckade. efter några sekunder knackade den igen. jag kastade en kudde på dörren och kände hur tårarna började rinna igen. Jag ville vara själv just nu och så kom han eller hon och förstörde det. åter igen torkade jag bort flera tårar men det spelade ingen roll efter som fler och fler bara rann.
- Miranda?
- Lämna mig ifred!
jag hörde en nyckel vridas om och framför mig stod Chaz. Han såg ledsen ut och han klev in och låste dörren om oss. Jag lutade mig mot hans axel och han smekte mig på benet.
- Justin vill inte åka och det vet du, sa Chaz och jag nickade.
- Men om han inte åker förstörs hans karriär och jag vill inte vara personen som förstör allt och Beliebersarna kommer bli galna på mig om Justin la av.
- Jag vet men han tänker inte åka om du mår dåligt.
- Jag kan fejka men när han åker vill jag inte vara själv, det är det jag är rädd för.
- Det är lugnt jag och Ryan kan stanna och det är inte precis som vi blir av med Mecky eller Catilin. och om inte Catilin åker så stannar Christian.
- Tack för att ni vill stanna, jag kramade om honom och sedan gick vi ut.
Jag sminkade över så man inte kunde se att jag hade gråtit och sedan klistrade jag fast fejk smilet och gick ut till dom andra som väntade nere i köket. Jag kysste JUstin och sedan nästan skrek Mecky att vi skulle se film. Hon bönade och bad och till slut så fick hon med oss alla på att se film. Hon satte sig såklart mitt i soffan och jag satte mig bredvid henne på vänster sida och sedan satte sig Justin bredvid mig på min andra sida. på Meckys högra satte sig Chaz och sedan Catilin, Christian och Ryan fick sitta i fåtöljen. vi satte på filmen och såklart kommenterade hon hela filmen och i mitten när tonåringen skulle gå in i det stora mörka huset och då så skrek jag bara rätt ut
- NEJ MECKY LÅT BLI!

alla började skratta efter som det bara var jag som såg Mecky luta sig fram för att ta fjärrkontrolen och spola framåt. Mecky lutade sig surt tillbaka medans alla skrattade åt mig fortfarande.
När filmen var slut och tonåringen dödat mördaren så böt Mecky film. såklart blev det då Starwars efter som hon älskade den så himla mycket. Jag himlade med ögonen innan hon putade till mig. filmen gick igång och jag märkte att alla killar tittade ganska intresserade på den. utom jag och Catilin som helt hade tappat intresset. Hon satt och fnissade åt några riddare som sprang lite fult och jag satt hela filmen och bara aww och kolla där awww sedan efter några gånger så skrattade jag också. jag hade helt glömt bort hur det var att vara tonåring efter att ha tagit hand om Aaron. men jag älskade honom och Justin dom var min familj.

Justin hade gått och lagt sig och det hade alla andra också. själv låg jag inne i kuddrummet med Mecky och pratade. jag berättade om Svergie och Lynn och min familj. jag berättade hur allt hade varit med Justin och lite sånt. Mecky berättade att hon och Chaz hade börjat dejta men det var inget allvarligt än så länge. dom passade så gulligt ihop.

Postat av: Sara

Coolt :o

Date:2011-10-15 / Time:16:11:34
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
Postat av: L I S A ♥ 12 år- Hoppyforograf

God eftermiddag ^^

Igår började jag blogga, efter en lång bloggpaus! Och då fick jag nästan 100 besökaren, så nu kör jag igång med "Veckans blogg" igen, och då kan du bli länkad för mina 100 läsaren! :)



http://minafotografieravmig.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-vecka-41.html



//Lisa♥ Hobbyfotograf

Date:2011-10-16 / Time:12:10:35
Hemsida: http://minafotografieravmig.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: