Kapitel 47 Miss you

jag berättade hur allt hade varit med Justin och lite sånt. Mecky berättade att hon och Chaz hade börjat dejta men det var inget allvarligt än så länge. dom passade så gulligt ihop.
- Så hur länge har ni träffats?
- kanske en månad eller nåt.
- Ni är jätte gullig tillsammans.
- ahh fast vi är ju inte ihop än men jag är sjukt kär i den där sjuka killen.
- Säg det, sa jag och tittade på henne.
Hon nickade och sedan gick vi ut. Jag gick och la mig bredvid Justin och jag hörde hur Mecky pratade tyst med Chaz efter några minuter hörde jag ett litet glädje rop och då visste jag att dom äntligen var ihop. Jag log och sedan somnade jag.

20 December

Jag var klar med alla presenter och hade blivit riktigt nöjd med Meckys present. Hon hade fått ett halsband och ett matchande armband i rent guld. båda två var så fina att jag hade struntat i priset, dels för jag hade shoppat med Justins kredit kort men dels för att Mecky betyde allt för mig. Och nej såklart handlade jag inte Justins present med hans eget kreditkort. Det tog jag mitt eget till. Jag var verkligen glad att det snart var jul för det var den besta högtiden på året. Jag gillade int dom andra så mycket och jag vet inte varför men Julen var speciell. Jag gick igenom köpcentret mot Taxibilarna då jag hörde ett gäng tjejer skrika. Jag tittade bakåt och det var tre stycken som sprang fram till mig.
- vi såg din konsert du måste ha en till!du äger
- aww tack
- kan vi få din autograf?
- Såklart ni kan.
jag skrev snabbt och sedan tog jag kort med tjejeran. jag sa hej då och sedan satte jag mig i taxin och åkte hem. jag la presenterna under julgranen. Justin var borta nu men vi pratade på Skype varje kväll. Att Justin var borta hade gjort mig lite mer ledsen än vanligt men jag höll ut. alla andra hade åkt hem förutom Chaz och Mecky. och även fast dom mest var ute eller hade det mysigt tillsammans så hjälpte dom mig otroligt mycket.
Aaron satt just i detta nu och lekte med Chaz som klagade på att Mecky lagade maten för sakta. Jag satte mig ner bredvid Chaz och försökte konsentrea mig på att inte slå till Chaz som inte sa snälla.
- OKej Chaz din lilla hungriga anaconda maten är klar nu nöjd?
- alltid.
Han kysste henne och sedan åt vi. det var tyst hela middagen och när vi ätit upp så gick jag och la mig. Mecky och Chaz tittade på film igen och tog hand om Aaron.

Nästa Dag Justins perspektiv

Att vara på Turné var roligt men jag saknade Miranda hela tiden så jag knappt kunde konsentrera mig. jag loggade in på twitter och gick in på hennes sida. hon hade inte skrivit något på flera dagar. jag skrev ett snabbt tweet och loggade ut. jag loggade sedan in på Facebook och då så spelade jag lite innan jag även loggade ut där ifrån. jag kollade på telefonen och såg ett sms som gjorde mig glad. det var från Miranda
"Twilight (n) - A depressed woman who can't decide whether she wants to marry a dead man or a dog
Just read this and I can't stop laughing and then I thought of you <3 I miss you Biebs"
"I Miss you to Miranda <3"

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: