Kapitel 49 Night Out

- Du kan väl inte låta din största beundrare stå utan autograf.
- Justin vad gör du här?
Han kysste mig och tog mig i sina armar. efter ett tag släppte jag honom och tittade på honom. När vi hade sagt hej då på flygplatsen så hade jag gråtit och det hade han också. vi hade kysst varandra och sedan hade han försvunnit. Nu stod han framför mig igen och log.
- Vad gör du här?
- Dom lät mig vara ledig tills efter jul är du inte glad?
- OFC!, jag kysste honom.
Han skrattad eoch tog min hand innan vi åkte tillbaka hem.
jag hann inte ta ens tre steg innan för dörren försen Justin ville gå på fest. jag tackade ja till erbjudandet och gick upp för att ta på mig ett lila linne och ett par mörkbruna shorts. jag sminkade mig och plattade håret och satte på mig convers. jag hoppade in i justins bil och vi åkte iväg. vi kom till första bästa ställe och alla tjejer blev galna. Han gick bara förbi dom med armen runt mig. Jag tittade in i köket som var fullt av sprit, Justin skyndade sig fram och tog två glas. jag tog emot det och drack lite. ren vodka. Jag drack snabbt upp och fyllde på men blandade med coca cola. Justin fyllde även på sitt glas och sedan gick vi ut och dansade.
Jag beröjade bli riktigt full och efter några minuter så drog Justin in mig i ett rum. Han tryckte upp mig mot väggen och kysste mig helt vilt. Jag drog av honom tröjan och han drog ner mina byxor. Han kysste mig mer passionerat. Han tog av sig allt och stod framför mig helt naken. Jag bet mig i läppen och drog av mig trosorna. Han tryckte upp mig mot väggen och jag la benen runt honom.
Meckys Perspektiv
- Miranda vakna och ge mig detaljer!, skrek jag medans jag hoppade runt av glädje.
- Okej han pressade mig upp mot väggen och sedan hade vi "det" mot väggen. Han bärde mig hela tiden och det var så skönt!
jag fnissade. och då kom Justin in.
- Ohh den starke mannen är i huset igen.
jag gick skrattandes ut genom rummet och lämnade Justin förvånad.
Mirandas Perspektiv
Mecky hade verkligen dålig tålamod men hon hade fått detaljer och nu satt jag och myste med Justin. Vi tittade på film och åt snacks. det var roligt att bara ta det lugnt med honom.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: