Kapitel 54 McKay's and Bieber's Love

vi rörde oss hela tiden mot vardagsrummet där jag dumt nog hade hängt en mistel
När vi stod under den pussade dom båda mig på kinderna Justin på den Högra och Ryan den vänstra. Låten slutade spelas och Justin kysste mig passionerat under mistlen.
Justin var borta igen på sin turné och han var helt otrolig som gjorde det här för sina fans. Jag var även ute och gjorde konserter och signerade en massa saker och dom höll till och på att prata om någon film. Jag fokuserade på att klara allting i nu läget efter som jag inte mådde så bra. Jag mådde illa och spydde på kvällarna. men förutom det så sov jag inte så bra men gav ändå järnet uppe på scenen.
- Miranda gå till doktorn!, sa Lynn för tredje gången.
Jag nickade och satte mig i bilen med Frank. Bilresan gick väldigt snabbt och det kändes som om det bara var en sekund sedan jag satte mig i bilen. Jag kanske hade somnat? Jag gick in och dom gjorde några tester. Jag satt i vänt rummet med Frank och väntade. det hade säkert gått tio minuter sedan jag kommit ut ur rummet och doktorn hade sagt att jag skulle få snabba besked. Jag trummade på stolen och då kom han.
- Du kan vara gravid, alla tester riktar mot det men vi ska se efter lite längre. Vi ringer när vi vet.
- Tack så mycket doktorn, sa Jag och log.
Gravid? Jag? Nu? skämtar han jag var sexton år men visst Justin och jag hade hållit på ganska mycket innan han åkte iväg igen.
Justins perspektiv
- TACK FÖR ALLT NEW YORK!
skrek jag och alla tjejer skrek tillbaka. Jag gick av scenen och lämnade micken till närmast person. Jag gick till omklädnings rummet och hoppade in i duschen. Jag kom ut efter tjugo minuter och torkade mig sanbbt innan jag drog på mig ett par mörkblåa jeans och en grå tröja. Jag hämtade min väska och tittade på mobilen. Miranda hade ringt två gånger och skickat ett sms. Jag tittade på smset och svarade. Hon ville prata med mig om något ikväll på Skype. Jag hade skickat att jag kunde ringa klockan åtta. hon hade inte svarat än så jag gick och satte mig i bilen så åkte vi tillbaka till hotellet. Jag slängde mig på sängen och somnade efter som jag hade kört ganska hårt på konserten. Kenny väckte mig klockan fem och då skulle jag plugga lite. det gick sanbbt efter som allt jag tänkte på var Miranda. snart var klockan fem i åtta och jag skyndade mig att logga in på Skype. Jag fixade camen och sedan såg jag henne logga in. snabbt ringde jag upp henne och hon svarade. Hon log inte sitt vanliga leende utan hon såg mer seriös ut.
- Vad är det?
- Justin jag kanske är gravid.
Hon skakade på rösten och lät rädd. Jag tittade på henne och allt jag ville var att hålla henne i mina armar och säga att allt skulle bli bra.
Mirandas perspektiv

När jag hade sagt det kändes det som om mitt liv gick under. min karriär död och mitt förhållande slut. varför var jag tvungen att bli gravid om jag nu var det?
- Du kanske inte är det? Men om skulle du vilja behålla det?
frågade Justin och jag visste inte vad jag ville.
- Jag skulle vilja behålla det efter som det blir vårt första, sa jag och log.
- Det är ditt val Shawty men jag stöttar dig.
min mobil pep till i ett sms.
- okej är du bered om sanningen nu?, frågade jag och Justin nickade ivrigt.
- Justin OMB jag är inte gravid, sa började nästan gråta när jag sa det.
Jag hörde någon ropa på Justin.
- Jag måste gå älskar dig Shawty.
- älskar dig med Justin, sa jag och gav honom en slängkyss innan jag stängde ner laptopen.
Jag gick ner till Lynn och berättade och hon drog en lättnads suck. lite överdrivet men hon var min syster och hon var orolig vilket jag tycker var ganska gulligt. Jag kramade om henne och sedan gick jag upp till Justin och min säng. det luktade fortfarande Justin på hans del och jag somnade med tankar kring Justin och vår familj.
Justins perspektiv
Jag gick åter igen av scenen från New York. Mina fans var helt  galna och idag skulle jag dra vidare till danmark. ännu längre ifrån Miranda och det hög till i bröstet på mig när jag tänkte på avståndet jag skapade emellan oss. Jag hoppade in i bussen och den sattes genast igång och vi körde till flyplatsen. Jag skickade iväg ett sms till Miranda och sedan slog jag upp tidningen som låg på bordet.
Miranda McKay Pregnant With Justin Biebers Love Child?
Engaged and soon Married
det var två rubriker på fyra hela sidor med bilder på mig och Miranda. Vi hade gåt tut med förhållandet men aldrig att vi var förlovade. och vem hade läkt nyheten om Mirandas nästan graviditet? Jag hade suttit ensam i mitt rum med Kenny utan för. Mirandas sida kanske inte var så säker men hur skulle jag förklara det här för mamma och Scooter. Miranda skickade ett svar på mitt sms och hon hade också fått nyheten om vad som stod i tidningen. Hon satt ochtänkt epå vem det kunde vara hon också. jag lugnade ner henne och sa att jag skulle fixa det här och det skulle jag. fan också att jag hade en intervju så fort jag landade i danmark. undra vad Miranda tycker jag ska svara. Men jag visste redan svaret....

Postat av: Sara

bra ^^

Date:2011-10-20 / Time:22:01:11
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: