Kapitel 56 OFC!

jag träffade även två Beliebers och hörde deras historier. två modiga flickor och dom hade vunnit en timme med mig. så jag satt med dom på en middag och pratade. mot slutet så gav jag dom autograf och varsin bild innan jag åkte till hotellet.
Allt hade varit bra mellan mig och Justin nu. det hade varit skönt att inte så många konstiga saker hade hänt som det där med skogen och tjejen och killen. det hade börjat kul men nu gillade jag inte tanken på det alls. Jag och Justin smsade ganska mycket även om tidsskillnaden var stor. Han hade varit borta ganska länge och jag saknade honom ganska mycket. Jag hade mina egna konserter och mina fans var underbara. varje gång jag gick och shoppade med Mecky eller Lynn kom det fram några som jag tog kort med eller skrev autograf. Min tur som jag hade var att knappt några papparazzis var vid mig. Konstigt efter som Justin nu även sagt att vi var förlovade med varandra. Hans mamma hade varit arg på honom till en början och Scooter och Frank hade haft extra tio minuter av sina samtal. Lynn hade The Talk med mig och det behövdes nog inte. Chaz och Mecky var inte lika mycket nu efter som Chaz åkt tillbaka till Canada och jag såg att hon saknade honom jätte mycket men hon ville stanna här med mig. hon var verkligen världens bästa kompis.

- Miranda upp på scen nu!, skrek Nina.
Jag nickade och gick upp. Jag körde mina låtar och sedan fick Kim och Kimberly göra sin berömda duett tillsammans. Alla fans var galna när tvillingarna sjungit klart. bakom scenen var det ganska lugnt för at vara bakom en scen. jag gick in i mitt omkläddningsrum och fixade mig innan jag satte mig i bilen med min livvakt Han heter Kale och är i slutet av tjugo åren så han var ganska snygg. Han körde hem mig och jag la mig trött i sängen. idag hade varit helt otroligt, en intervju, en kosnert och en meet and greet. Jag skulle aldrig kunna tröttna på att vara kändis men jag tror att Justin har börjat tröttna. det måste vara hemskt att resa så mycket och knappt träffa vänner och familj. Tänk att jag var med i familjen nu och att jag inte ens har träffat någon av hans släktingar förutom hans pappa, syskon och hans mamma. Han hade träffat hela min familj och jag tror nog inte att han gillade den så mycket efter vad min pappa hade gjort. Men Aris var i fängelset nu så jag brydde mig inte om honom. Aaron och jag hade inte träffats efter jul och jag saknade honom. Fast jag visste at jag inte skulle vara med honom försen allt nytt har blivit gammalt och jag har vant mig vid allting.

När jag vaknade på morgonen insåg jag att det hade gått en månad sedan jag inte träffat Justin. JAg saknade honom så jag skickade iväg ett sms och gjorde sedan iordning mig. Jag skulle och shoppa med Mecky bara för att hon inte skulle bli allt för ledsen över Chaz. När jag var klar åt jag en sanbb frukost och sedan hämtade Kale mig och Mecky och vi åkte mot stan. det var helt otroligt vad mycket folk det var ute. Mecky hade fått över fem påsar redan efter första timmen och själv gick jag där med en påse. Vi gick in på en ny affär där jag hittade en keps åt Justin som jag köpte. Sedan hittade jag ett par Jeans och ett söt linne. snart var Mecky utmattad så vi åt lite och Kale hade händerna fulla med att försöka göra det så privat som möjligt för mig och Mecky.
- Så när kommer Justin hem?
- Tja det är ju i slutet av Januari nu och han skulle inte komma hem försen i maj, Juni. och om vi har otur kommer han i juli efter att jag fyllt år.
- Haha no more sixteen, sa Mecky och log.
- yes sjutton och snart stenrik, fattar du hur mycket pengar jag har?
hon bara skrattade efter som det var jag som betalade allting i affären åt henne. förut hade det varit hon som betalade och nu tvärtom men det var bara payback och lite välgörenhet åt Mecky.Vi var tvungna att åka hem så inte Kale blev ner trmpad av alla killar och tjejer som stod runt oss hela tiden. Jag tittade på mobilen ett sms.
turnén blev förlängd kommer inte försen efter du har fyllt år men jag har ledigt då och då så kommer och träffar dig då baby <3
när du kommer du första gången?
Över min födelsedag och jag vill ha min present dirty ;)
ofc baby! har saknat dig ;)

han svarade inte så jag förstod att han säkert somnat, gått upp på scen eller satt på intervju.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: