Kapitel 66 Clothes

Chaz låg i baksätet och Ryan i framsätet. båda två sov såklart fotade jag och la upp det på twitter direkt och sedan väckte jag dom och vi åkte hem. jag hade verkligen överskottsenergie för jag ville inte sova så jag dansade för mig själv i vardagsrummet
Jag och Mecky gick runt på stan och bara slöade i det varma vädret.
- Mecky vi går in här!, sa jag ganska högt och pekade på Forever 21.
flera kollade mot oss men jag ryckte på axlarna och utan svar drog jag med henne in i affären. Jag drog fram säkert tusen klänningar, tröjor och jeans. Jag provade out fits och matchade med smyken och väskor. Jag satte upp håre i olika stilar med en tofs som jag fick av Mecky. Just nu höll jag på att pressa ner mig i en tajt kjol som jag matchade med ett vit linne och en lite glittrig jacka. Jag hade matchat det med ett par svarta convers, örhängen och en jätte snygg väska.
Jag ställde mig framför Mecky.
- Det var super snyggt du måste köpa det Miranda.
- Du har sagt så dom senaste tio outfitsen Mecky!
- Ja för du ser underbar ut! och jag kan inte längre komma ner i sånt, det sista viskade hon.
Jag nickade och böt om. Jag la fram säkert femton outfits som jag provat och jag behövde bara betala för hälften och det var bara så för jag tvingade dom efter som dom ville jag skulle få det gratis. När vi var klara med min shopping gick vi in till en annan affär som jag visste var en affär för blivande mammor. Jag ställde Mecky i ett prov rum och sedan slängde jag in kläder till henne. Jag sprang runt i hela affären och sedan tillbaka till omklädningsrummen och slängde över kläderna. Mecky provade alla men visade mig inget. När hon var klar så tittade hon på mig med glada ögon igen och kramade om mig.
- ohh jga önskade jag kunde köpa alla för dom såg helt underbara ut och dom passar under hela graviditeten också!
- Jag betalar, sa jag snabbt och tog tag i alla kläder och betala fullt pris den här gången för att jag nästan hotade dom i kassan. Usch hatade att vara kändis.
När vi kom ut där ifrån höll jag i tre av Meckys påsar och vi gick på väg hem. Jag hörde hur någon tog kort och snart var vi omringade av papparazzis. Jag log och posade medans Mecky tog alla påsar och gick vidare. Jag hann snart ikapp henne och råkade ta hennes påsar medans jag fortfarande såg blixtrarna från kamerona. Snart kom Kale och hjälpte oss som tur var. Jag pustade ut när vi var hemma. Kale låste dörren bakom oss och åkte sedan iväg igen för han skulle på möte med Frank. Jag gick in på internet där journalisterna redan börjat skriva.
Miranda Gravid Igen?
Mckay's Hiding
Justin Must Have Missed This
Jag smsade till Justin och förklarade så jag slapp göra det senare och han sa att det till och med hände den bäste. Jag fnissade och sedan började vi flört smsa med varandra medans Mecky gjorde iordning alla kläder som jag hade köpt åt oss. Hon räknade pengarna och tittade surt på mig.
- skämtar du med mig har du spenderat 15000 på oss eller?
- Ska man vara Fin får man betala dyrt.
Jag blinkade mot henne och log innan hon kastade en kudde på mig och vi började skratta.

Postat av: Sara

Haha en skön shopping tur!: D

Date:2011-10-29 / Time:21:41:15
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
Postat av: Amanda ♥

Svar: Låten heter He Is We- Prove You Wrong.

Tack så jätte mycket att du gillar novellen. Din är säkert också jättebra!

Kram

Date:2011-10-31 / Time:18:53:45
Hemsida: http://jbiebernovell.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: