Kapitel 45 Keep Calm

- Jag tar det, Justin flög iväg och efter ett tag kom han tillbaka med en nappflaska och Aaron i famnen. Han matade honom och la honom sedan emellan oss.
- Tänk när vi får en egen sån här fast mindre, sa jag och log
- I can't wait

När jag vaknade så var jag extremt törstig så jag gick ner i köket och tog ett glas mjölk. Jag hade ett par shorts på mig och ett stort linne där det stod: I smile Because... I have no idea what's going on.
Jag satte på tvn och det började en film precis. Jag tittade på den och försökte lista ut vilken den var. plötsligt knackade det på dörren. Jag gick och öppnade och framför mig stod....
- Var är Justin?
- Ja hej på dig med Chaz.
han gick in och efter honom kom Ryan, Catilin, Christian och Mecky. Jag satte mig i soffan igen och alla slog sig ner bredvid mig.
- Det är ju Juno!, nästan skrek Mecky i mitt öra.
jag visste att det var det efter som jag hade kommit på det när jag öppnat dörren. Jag tittade på hnenhe argt och hon mumlade förlåt innan hon höjde ljudet.
- Sch! väck inte Aaron och Justin!
Chaz tittade förvånat på mig.
- Varför är du så förvånad bro?, frågade Ryan.
- Ja Justin har ju berättat om Aaron, sa Catilin och log.
jag tog Chaz i armen och sprang upp till vårt rum. Justin sov djupt med Aaron bredvid sig. såklart drog både jag och Chaz upp våra mobiler och fotade och la ut på twitter samtidigt. Jag lyfte upp Aaron och petade på Justin ganska hårt. Jag gick ut innan han öppnat ögonen. Jag gick ner för att hämta mat till Aaron och såklart skulle Mecky komma med sin bebisröst och överrösa Aaron med komplimanger. snart hängde Catilin och Christian på och jag stod där och tittade på dom som om dom vore idioter. snart kommer Justin ner och har en skrattattack med Chaz och dom stannar och tittar på dom andra som fortfarande pratar med bebis röst.
- Är ni sjuka i huvudet eller?
- haha ska du säga Chaz, svarar Justin och slår honom på armen.
- keep calm and carry on, sa Ryan
- Don't keep calm slap that bitch, hard!, sa jag.
- Va är jag en bitch, frågade Justin och tittade ledsamt mot mig.
- Yeah but you are my bitch
han skrattade och kysste mig innan han tog Aaron och jag gjorde frukost till alla.
vi satt och pratade om allt som hade hänt sedan vi senast träffats och jag visade Mecky och Catilin ringen. dom var alldeles "ohh" och "awww" och sedan frågade Mecky mig om vi hade haft sex än. tur var så pratade hon på svenska. jag svarade snabbt och log stort. Hon började fnissa och killarna bara kollade på mig. Catilin verkade lite sur och såklart skulle Chaz slänga in en spydig kommentar om att vi skulle prata så att alla förstod.
- Vad så ni vill asså också veta om Justin och mitt sexliv?, frågade jag och såg hur alla killar började rodna.
Catilin satt tyst och tittade ner på sina händer och efter ett tag ringde det på dörren igen. såklart åkte jag på att öppna efter som dom andra intresserade sig på maten. framför mig står Scooter, Justin managre och jag får lite panik. Jag tittar på honom och försöker få fram ett leende men jag vet att han är här för att prata med Justin om att åka bort. Jag släpper in honom och sjunker ner på min stol igen och börjar äta. Scooter pratade om en liten turné som Justin skulle göra på en månad. Jag ville inte att han skulle åka och jag såg på honom att han inte heller ville det.
- När åker Jag, frågade han lite surt.
- Om två dagar, sa Scooter och kramade om alla innan han försvann igen.
Jag tog upp Aaron och gick för att lägga honom i hans säng. Jag sjöng tyst för honom igen men jag började bli rädd så jag sjöng ofta fel. till slut somnade han ändå och jag kände tårarna komma. Jag gick in i det lilla rummet i garderoben och den här gången tände jag lampan och låste dörren. Jag kvävde tårarna så länge jag kunde men snart kom dom ändå. Gud vad jag hatade det här.
- Miranda?

Postat av: Sara

oh :D längtar tills nästa! ^^

Date:2011-10-13 / Time:20:22:25
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
Postat av: Sara

haha njaa... jag tror jag håller mig till att köpa! De är ''fint'' att äga hela serien XD

Date:2011-10-13 / Time:20:27:02
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
Postat av: Tess

sv: Okej :) Joda här händer roligheter! :) Skall till IKEA imorgon med en kompis :) Vad skall du hitta på imorgon? :)

Date:2011-10-13 / Time:22:08:59
Hemsida: http://tessvonolsson.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: