Kapitel 50 The Girl and The Guy

Mecky hade verkligen dålig tålamod men hon hade fått detaljer och nu satt jag och myste med Justin. Vi tittade på film och åt snacks. det var roligt att bara ta det lugnt med honom.
Framåt kvällen satt fortfarande och tittade på film. Jag hade ganska tråkigt efter som vi aldrig varit på något riktigt romantiskt förutom middagen i Svergie. men det gjorde mig igent jag ville egentligen inte då ut och göra saker men det vore ändå roligt på något sätt. Jag drog mig upp för trppan och kände ett par händer om min midja som drog ner mig igen. Han höll mig hårt coh tog med mig ut i bilen. Han band fast en ögonbindel för mina ögon och satte mig i bilen innan vi åkte iväg. Jag tog hans hand i min och höll den hårt innan jag började små fnissa.
- Vart ska vi Justin?
- överraskning, sa han och kysste mig på kinden.
Jag försökte samla mig men det gick inte jga var så ivrig och nyfiken på att veta vad det var för något. snart kände jag att bilen tappade fart. jag log stort och släppte Justins hand men han tog tag i min nästan direkt.
- Vad är vi inte framme? frågade jag oroligt och ville ta av mig ögonbindlen.
- Nej men du kan ta av dig bindeln efter som vi är fast!, han hade lite panik i rösten.
Jag tog av mig ögonbindeln och såg att vi var ute i en skog. typiskt är det inte nu vi ska bli överfallna och dödade av en konstig mördare precis som i alla andra skräck filmer. jag suckade och öppnade bildörren. Justin följde med mig ut och jag började gå längs vägen för att leta efter något. Justin letade efter ett sätt att få loss bilen.
- JUSTIN!, skrek jag ganska glatt och det gjorde så Justin kom ännu snabbare.
Jag pekade på det stora huset som låg lite längre bort.
- Vi kan fråga om hjälp, kom nu.
Jag log stort och började gå in i skogen. Justin följde efter och efter ett tag började han springa. Jag sprang efter honom och hamnade först och så var tävlingen i gång. Jag låg först för det mesta men ju närmare vi kom huset desto mer rötter och grenar och stenar låg på marken och gjorde det svårt att springa. Jag ökade farten medans Justin saktade ner men försökte fortfarande hålla en jämn takt med mig. jag halkade på ett par löv och åkte i marken. det kändes som jag skulle börja gråta och det gjorde ont i benet som jag hade brutit. det gjorde ont i ryggen och armarna så jag låg där helt still och snart såg jag Justin stå över mig. Han såg orolig ut och det gjorde så jag började skratta. han hjälpte mig upp och då och då så kved jag till eller sa aj. Sista biten till huset så gick vi ganska lugnt och så fort vi kommit fram knackade Justin på så det ekade inne i huset. jag rös till det här var verkligen super läskigt. efter några minuter öppnade en tjej. hon var säkert runt 20 år gammal och bakom henne stod en lika gammal kille. dom log stort och öppnade dörren för oss. det var jätte fint på insidan. det var stort och fint och rent. Jag sjönk ner på en stor soffa medans Justin frågade om hjälp. efter några minuter kom killen och satte sig bredvid mig.
- Har du ont?, frågade han.
- Lite, sa jag och försökte le.
han la en hand på mitt ben och han hade verkligen varma händer eller var det jag som var iskall. han pratade lite tyst med mig och jag svarade i viskningar. justin stod på andra sidan rummet coh pratade med tjejen. efter ett atg hade jag inte ont längre och jag var ganska varm så det stack i fingrarna.
Vi satt i en ring på golvet med flera glas framför oss.
- Har ni någonsin haft sex?
alla drack och smaken av vodka strömmade in i kroppen. jag hostade lite lätt.
- Har ni någonsin hatf sex på en flygplats?
alla drack förutom jag. vilket gjorde att det var min tur att fråga.
- Har ni någonsin haft sex med ett djur?
killen drack och log stort.
så satt vii säkert en timme och det slutade med att killen hade druckit mest sedan kom tjejen, Justin och sista jag. Killen som var ganska full höll på med tjejen och jag tittade osäkert på Justin men han såg inte heller så modig ut. jag svalde hårt och började gå mot dörren och Justin följde med.
Innan jag hunnit öppna så kände jag ett hårt slag i ryggen och allt blev svart.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: