Kapitel 53 Mistletoe

När dom kom tillbaka så var det Ryan som kommit. Jag tittade på Mecky som nickade och sedan kastade vi två små kartongaskar på honom så Vi båda brast ut i skratt.
Ryan stod och tittade på oss som om vi var galna innan även killarna började skratta med oss. helt plötsligt stängde tvn av och det släcktes i hela huset. Jag blev livrädd och flera minnen åkte upp för min inre syn. Chaz och Ryan gick och tittade vad felet var och Justin stannade med mig och Mecky. Mecky var såklart cool lugn men jag satt och höll i Justins hand ganska hårt. tack och lov att Jeremy tog hand om Aaron idag. Jag vågade knappt andas men jag började se bättre i mörkret. efter några sekunder såg jag någon komma emot oss. den sträckte sig efter något och jag skrek efter som jag blev ganska rädd och det var ändå bara Ryan som hade fixat ljuset. Han skrattade och Chaz kom tillbaka och såg min min så skrattade även han. Mecky sprang fram och slog båda hårt på armen och sedan började hon förklara varför jag var rädd. Jag tittade ner i marken och höll för öronen. efter ett tag kände jag hur Justin tog ner mina händer och jag såg att han grät. jag tittade på killarna som tittade häpet på mig. Mecky sjönk ner bredvid mig och kramade om mig. Hon var den bästa vännen någonsin men jag ville ha alla mörka hemligheter för mig själv. Nu visste dom om att jag blivit våldtagen av min egen far. stämningenvar nu helt förstörd för att vara jul så jag gick in på badrummet och tvättade bort sminket. Jag andades ut och tittade ner på mina fötter.
efter jag hade kommit tillbaka var dom fortfarande chockade så Mecky och jag gjorde efterrätt i köket. när det var klart så ropade vi in dom och ställde fram. alla åt i tystnad innan Mecky kom på jätte många saker att säga. snart var allt roligt och lyckligt igen.
Jag slog på mobilen och letade efter rätta låten och sedan små fnissade jag och tittade på Justin innan jag slog på låten. Jag sjöng med och Mecky och jag började dansa trykare.
efter ett tag började Mecky dansa med chaz och Justin bjöd upp mig och det var jätte mysigt. justin sjöng med och hela jag rös när han sjöng. Jag kysste honom och tittade på Ryan. Jag bjöd in honom i justin och min trykare och jag blev lite kläm mellan dom. vi rörde oss hela tiden mot vardagsrummet där jag dumt nog hade hängt en mistel
När vi stod under den pussade dom båda mig på kinderna Justin på den Högra och Ryan den vänstra. Låten slutade spelas och Justin kysste mig passionerat under mistlen.

Postat av: Sara

liiiite väl kort kapitel kanske! Men annars ägde de som vanligt :P

Date:2011-10-20 / Time:20:34:03
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: