Kapitel 57 Work and Home

han svarade inte så jag förstod att han säkert somnat, gått upp på scen eller satt på intervju.
Jag satt på lektionen med min privatlärare. Hon försökte lära mig om andra världskriget men det gick inte bra efter som jag hela tiden fokuserade på annat som t.ex. roliga namn, roliga bilder eller helt enkelt tittade ut i tomma luften. jag hade sex timmars lektion och sedan konsert.
- Okej så Hitler var ledaren och dödade judarna.
- Ja men du förstår inte hel heten, sa hon och suckade.
- Varför förstå en hel het när han dödar judar för han inte gillar dom?
hon skakade på huvudet och vi gick över till matte som jag tyckte mycket bättre om. efter det var det språk och jag satt och pratade svenska med Lynn hela tiden och Lynn försökte få mig till konstiga meningar och grammatik men det var svårt att bara börja prata flytande svenska när man varit engelsk ett tag. snart gick vi över tiden och Nina knackade på dörren för andra gången. Vi åkte till studion där jag skulle spela in i en låt med Alexis Jordan. Hon var jätte trevlig och hade jätte mycket energi så vi kom bra överens. När låten var klar så satt vi och pratade lite innan vi skulle fota en bild till singeln. Vi valde en bakgrund som visade New York city och sedan fick vi kläder och smink och sedan upp och fota. det var helt otroligt vad bra det kändes när allt var klart.
låten hette Only Once och den var verkligen en av mina favorit låtar.
- Följer du med och shoppar lite?, frågade Alexis och jag nickade till svar.


När jag kom hem hade jag kanske tre påsar med mgi och i två var det bara skor. Jag älskade att shoppa skor även om jag knappt andvände skorna efter åt. Lynn kom fram till mig coh tog påsarna innan hon började göra iordning mig för en intervju. i såna här lägen saknade jag verkligen det gamla livet i svergie när det bara var skola och fritid istället för konserter, intervjuer, galna fans och en ur sexig pojkvän. även om jag gärna hade velat haft Justin i svergie så hade det varit ganska bra att vi var ifrån varandra lite efter som vi bråkade. Men nu bråkar vi knappt alls även om jag blir ganska svartsjuk.
- Miranda skynda dig du sa upp nu!
jag sprang det så snabbt jag kunde i mina högklackade skor men snart var jag framme och möttes av applåder och skrik. Jag hälsade på Ellen med en kram innan jag sjönk ner i den röda fåtöljen.
- Så Miranda McKay hur går det?
- Helt perfekt, jag kan inte fatta att jag är så känd redan. jag är verkligen super lycklig.
- Och en bra pojkvän har du också, sa hon och skrattade lite.
- Ahh ur gullig, sa jag samtidigt som jag tittade på bilden av oss två tillsammans.
- Och grattis till förlovningen.
- Tack så mycket, sa jag och kramade henne igen.

intervjun var klar och jag satt hemma och åt chips och tittade på film. det var någon tråkig barnfilm men jag orkade inte byta kanal så den fick det bli. när filmen var slut så kom det en ny en som jag dessutom hade sett. det var en jul film vilket var lite konstigt efter som det var slutet av januari men jag gillade jul filmer så jag höjde ljudet och hämtade glass med choklad sås över. sedan satt jag och myste under den tjockaste filten i huset.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: