Kapitel 60 Next 2 You

När jag vaknade på morgonen hade jag huvudvärk och hade helt glömt bort vad jag hade gjort i går. allt låg som i en dimma men sedan kom jag ihåg när Frank gav mig utegångsförbud. Usch vad jag hatar vuxna.
Hangover sucks
twittrade jag och försökte somna om. det gick inget bra. Jag gick över till att tänka i stället och kom och tänka på Mecky. var var hon egentligen? hon kanske åkte tillbaka till sina föräldrar eller till Chaz. jag ryckte upp givet på axlarna. Jag tänkte på Justin. Jag for upp ur sängen och skrek högt när jag kom ihåg att jag skrikit åt Justin. Han måste hata mig nu. Jag var full hur ska jag bort förklara det här? Jag gick av och an innan jag gick ner i köket. Jag letade i kylen efter något och dumt nog hittade jag lätt öl längst bak i kylen. Jag drog fram den och öppnade. Jag började dricka och det kittlades i halsen. Jag tog en klunk till och stängde sedan dörren till kylskåpet. Jag satte mig framför tvn. vad ska man göra idag då? jag fick inte gå ut vilket var pest och pina men imorgon skulle det vara första februari och snart skulle det vara alla hjärtans dag. Jag hatade alla hjärtans dag förut men nu i år kanske det skulle vara annorlunda om man fick gå ut då. Jag stängde av tvn och suckade ljudligt precis när Frank kom in genom dörren. Han tittade på mig och log.
- Vad ler du åt?, frågade jag surt.
- Du ska göra en ny skiva och tre av dom låtarna ska vara duetter och en låt kommer vara en cover. detta är helt otroliga nyheter Miranda.
- Ahh om jag fick gå ut så, sa jag tjurigt
- Miranda en dag till inne sen får du gå ut men jag tar bort all sprit.
- visst visst, sa jag och räkte honom lätt ölen.
Mecky stormade in med Chaz i hälarna. Jag tittade på henne och hon såg ganska arg ut.
- Frank du måste upphäva utegångs förbudet!
-  Mecky du är typ några minuter försenad han har redan gjort det.
- Jaha, Jag älskar dig Frank, sa hon och kysste honom på kinden.
Chaz skrattade och jag gick och kramade om honom.
- Jag har saknat dig Chaz?!
- och jag dig Miranda.
Vi satt och pratade alla tre i flera timmar och som tur var gjorde Mecky paj som vi åt på under tiden. jag tror inte att Chaz skulle klarat det annars. Han måste ju äta en gång på halvtimmen. Jag skrattade för mig själv och kom och tänka på Justin. Jag skickade ett I'm So Sorry sms till honom och väntade.
som tur var fick jag svaret att det inte gjorde något.
Jag saknade honomså mycket att det gjorde ont. varför var han borta för? och varför var det jag som skickat iväg honom? Jag vill ha honom här, bredvid mig.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: