Kapitel 61 To Fast but to slow, i Love you

Jag saknade honomså mycket att det gjorde ont. varför var han borta för? och varför var det jag som skickat iväg honom? Jag vill ha honom här, bredvid mig.
När jag vaknade på morgonen kändes det som någon slagit mitt huvud mot väggen. Jag gnuggade tinningarna och sedan öppnade jag ögonen. Jag gäspade stort innan jag tog min ipod och gick ner till köket. Jag hade endast ett linne och trosor på mig men det var bara jag hemma så det gjorde inget. Jag satte på musik ganska högt i mina öron innan jag började bre en macka med massa pålägg på. min favorit låt kom upp och jag började sjunga med.
I like the way that you talk dirty
Don't wash your mouth out I like it dirty
You like to please yeah I like that yeah yeah yeah yeah me like it
I like the way that you keep me coming
That yeah you so good you had me running
Me like the way that he goin' down down down down down

No I ain't never gonna let no girl take him from me 
Never gonna let no girl steal him from me
Never gonna let a girl get that close now
I tell'em hey babe you're too close now

medans jag dansade ganska sexigt med stängda ögon. När låten var slut tittade jag ledsamt ner på bänkenoch skulle precis plocka undan när min andra favorit låt kom
(Detta är favorit låten, lyssna medans ni läser)
Jag plockade undan medans jag lyssnade och sedan vände jag mig om. Justin stod och höll i Aaron. Jag log stort innan jag tog ut ena hörluren så jag fortfarande hörde låten. Jag kysste Justin och tog aaron i mina armar. Jag kramade om honom och jag kände at than var tyngre och vuxit. Jag kysste Justin igen och sedan tog jag mackan och sen satte vi oss i soffan. Justin tog en tugga och jag med.
- Jag har saknat dig, sa jag efter ett tag.
- Och jag dig men jag kan bara stanna tills imorgon.
- Du gör vi det bästa av idag! vad vill du göra?, log jag.
- Bara vara med dig och Aaron.
jag nickade och åt upp, Aaron drog mig i håret igen medans jag och Justin pratade.
- mom, jag tittade ner på Aaron som log.
Jag log stort tillbaka innan jag pussade honom på pannan.
- Jag har saknat dig, sa han sen
- Och jag dig älskling.
Jag fick glädjetårar och Justin kramade hårt om mig.
- Jag kan inte vänta tills vi får en egen.
- Justin jag är bara sexton, sa jag skrämt.
- Det är lugnt jag kan vänta tills vi är åttio år gammla så länge vi får en mini kopia av dig så, han kysste mig och jag kunde inte sluta gråta.
låten tog slut och jag stängde av ipoden.
- Justin vi gifter hos, sa jga och tittade på honom.
- okej kom vi gör det nu, sa han och log stort.
Som tur var hade jag köpt en klänning när vi förlovat oss och skorna var blåa och dom skulle jag låna av Mecky. Jag nickade och Justin ringde några samtal.
Jag stod inne i ett av kyrkans alla rum. Jag hade klänningen på mig, skorna på och Mecky höll på med mitt hår. allt hade gått så snabbt på bara fem timmar. tänk att jag vaknade imorse utan att veta att Justin var här.
- Jag tror jag är klar, sa Mecky.
- okej men jag måste vila en stund allt har gått så snabbt, sa jag och tittade ner i golvet och slappnade av.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: