Kapitel 62 Wedding and after

Jag stod inne i ett av kyrkans alla rum. Jag hade klänningen på mig, skorna på och Mecky höll på med mitt hår. allt hade gått så snabbt på bara fem timmar. tänk att jag vaknade imorse utan att veta att Justin var här.
- Jag tror jag är klar, sa Mecky.
- okej men jag måste vila en stund allt har gått så snabbt, sa jag och tittade ner i golvet och slappnade av.
Jag suckade tungt och ställde mig upp. Jag gick till speglen och tittade på mig själv.
- Mecky det är helt otroligt, sa jag och stirrade på mig själv.
Hon log stort och tog tag i min arm efter som musiken redan börjat spelas. Jag var sjukt nervös men så fort jag såg Justin borta vid altaret så ville jag inget hellre än att gifta mig med honom. Jag och Mecky gick upp längs gången och jag började tänka på min pappa. Jag hade önskat att han kunde se mig nu men ändå ville jag inte det. Jag ville ha honom här efter som han ändå var min pappa men han förtjänade inte mig som sin dotter. tankarna stannade upp och Jag log stort mot Justin.
- Vi har samlats här idag för att viga dessa två.....
Bröllop hade varit underbart och när vi kysst varandra hade alla apploderat och skrikit. även om det var Justins familj, Min lilla familj på Mecky och Aaron och sedan våra vänner så kändes det som om det var tusen personer där. Vi stod och hade ett litet party i vårt hus. Vi hade jätte roligt och jag och Justin dansade tryckare, vals, discodans och alla andra möjliga danser. När vi äntligen kom av dansgolvet så gick vi och åt, jag var verkligen super hungrig. Vi skar upp tårtan och den smakade choklad och jordgubbar. bästa blandningen ever. otroligt att Justin fått det så perfekt på så kort tid. jag fingrade på ringen. Den var väldigt fin, stor och hade en diamant.
När festen var slut så satt Mecky och Aaron i vardagsrummet med Chaz och Ryan som flygit hit för vårt bröllop. Jag och Justin var på övervåningen.
- Tonight we gonna do it wild, sa jag och blinkade mot honom.
Jag tog av mig klänningen för att sätta på mig något bekvämt då Justin drog ner mig på sängen. Han kysste mig och smekte mig. vi låg båda i underkläder.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: