Kapitel 63 Weird News

- Tonight we gonna do it wild, sa jag och blinkade mot honom.
Jag tog av mig klänningen för att sätta på mig något bekvämt då Justin drog ner mig på sängen. Han kysste mig och smekte mig. vi låg båda i underkläder.

Meckys perspektiv
Justin och Miranda var p övervåningen och höll säkert redan på efter som han skulle bort tidigt imorgon bitti. själv satt Jag, Chaz, Aaron och Ryan. Jag hade tråkigt så jag räckte över Aaron till Chaz. Jag hade en hemligthet för Miranda och Ryan. Chaz och Justin visste redan och jag var otroligt nervös över att berätta den. men som tur var skulle jag inte berätta den idag för idag var det om Miranda det var därför jag hade gått till den stora tvn som jag kopplade ihop med ipoden. jag letade efter Mirandas favorit låt. När jag hittade den så kom videon upp som jag visste hon var galen i. Låten spelades upp och dånade i hela huset. jag log nöjt när killarna tittade på mig. Jag la armarna om magen och skrattade när jag såg Miranda komma ner springades i sin one pice.
Hon skrek när hon såg videon och slängde ner sig mellan Chaz och Ryan och började sjunga med. Justin kom efter i mysis byxor och sedan var han shirtless. Jag log mot honom och han blinkade mot mig. Han och jga började dansa och snart hängde Ryan på. Chaz satt i soffan med Aaron i knät och tittade på oss som vi alla var idioter.
- Mamma! skrek Aaron efter några sekunder och vi såg Miranda ligga på golvet.
hon låg med ansiktet neråt och jag sprang genast fram till henne. Hon låg och skrattade som en galning på golvet.
- hahha jag ramlade ni skulle sett era minner.
Jag stämde med i skrattade innan jag drog med henne in i dansen. Vi stod så tills videon var slut och Justins låt Baby kom upp. Jag sjöng med och dansade ännu mer fånigt och Miranda hängde på. Justin och Ryan satte sig ner och inspekterade oss. snart började vi dansa mer med varandra och snart stod vi så nära varandra att det kändes konstigt. Miranda blev generad och drog upp Justin. Jag satte mig ner och kände mig illamående.
Justins perspektiv
Mecky såg inte så bra ut och försökte gömma undan det. Chaz la en hand på hennes axel och hon sjönk ner i hans omfamning. dom var riktigt gulliga ihop. enda sedan hon berättat sin hemlighet för oss två hade Chaz vuxit upp. Jag hoppades hon berättade för Miranda snart eftersom jag gillade inte att hålla något hemligt ifrån henne.
Mirandas Perspektiv
Bröllopet hade varit perfekt verkligen helt underbart! Nu hade vi efter fest och det jag och Justin hade gjort i sovrummet hoppades jag på inte hördes ner till vardagsrummet.
- Miranda kan vi prata?, Mecky tog tag i min hand och drog med mig och Ryan in i köket.
Jag tittade på henne och hon såg ganska skamsen ut.
- Jag är....
Justin kom in i rummet och tog ut massa snacks och drickor. när han försvunnit så harklade hon sig.
- Jo jag är gravid
I'm Pregnant Coffee Stencil

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: