Kapitel 65 Dance

- Wanna know how to plank?, sa Justin och blinkade mot mig.
- No I'm trying the Plank Dance, sa jag och blinkade tillbaka.
Vi somnade ganska så fort efter vårt lilla planking. Jag ville inte somna för om jag somnade skulle jag missa när Justin åkte och jag ville se honom en sista gång innan han åkte iväg. Men jag hade fallit för somnen och sov nu tungt. Jag vaknade av en lätt berörelse på min kind. jag drog ner Justin bredvid mig och kramade om honom.
- åk inte, mumlade jag tyst.
- Jag måste men jag älskar dig och tänker på dig hela tiden!
- Jag älskar dig också, sa jag och kysste honom innan jag somnade om igen.
På morgonen vaknade av mig själv och jag kände mig helt tom när jag såg att Justin inte låg bredvid mig. Jag rörde vid ringen och log stort tänk jag var Mrs. Bieber nu. Så idag var det chill dag igen. Skulle på bio eller disco men bestämde mig för både och. Bion var ganska bra även om mecky somnat och sedan gick jag på disco med Ryan och Chaz. Medans jag dansade så hörde jag en låt som jag blev helt förälskad i.
jag dansade ganska sexigt med Ryan och jag kände att det verkligen hetade till men jag dansade bara, det är inte förbjudet att dansa. När låten var slut drog killarna ut mig ur lokalen.
- Menjag ville dansa mer!, sa jag och gjorde puppy face.
- Det där var inte att dansa, sa ryan och tittade på mig.
- Okej jag vet att jag inte borde dansa så men det är så roligt och passade till låten sorry guys!, sa jag och kramade om dom.
dom ryckte bara på axlarna sedan gick vi in igen och jag började dansa medans dom satte sig ner. efter ett tag var nästa alla uppe på dansgolvet ochjag tappade bort killarna. Jag gick ut ur lokalen och började gå mot Ryans bil. Chaz låg i baksätet och Ryan i framsätet. båda två sov såklart fotade jag och la upp det på twitter direkt och sedan väckte jag dom och vi åkte hem. jag hade verkligen överskottsenergie för jag ville inte sova så jag dansade för mig själv i vardagsrummet

Postat av: Sara

haha rolig dans! :D

Date:2011-10-29 / Time:19:15:59
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: