Prolog

- Ashley J. kom igen det är ett spel!, skrek Katy från hörnet där hon hämtade popcorn.
- Men jag vill inte kan jag inte få göra något annat?, frågade Ashley J.
Jag tittade på Katy som log listigt. hon tittade på mig och jag skakade på huvudet på senaste tiden hade Katy fått reda på om Bloody Mary och jag gillade inte spelet alls. det var läskigt och efter att Katy berättat det så hade jag googlat på internet och nästan alla som spelat hade dött. Jag rös eftersom Ashely J var den snällaste tjejen jag någonsin möt. jag ville att hon skulle dö även om det bara var en fem procents chans.
vi satte oss i en ring igen. Ashley J satt på min vänstra sida, Ashley K på min högra, Katy bredvid Ashley K och sedan kom Jade, Manny och sedan tillbaka till Ashley J och mig. vi drack lite ur vår läsk och Jade var först att hugga in på godiset som jag ställt i mitten. idag var min fjortonårsdag och jag var den sista i vår grupp att fylla fjorton så vi hade ordnat ett övernattningsparty hos oss. 
- Pink var int euppe för länge nu ni ska till er mamma imorgon och du vet hur hon blir om ni kommer försent!, sa pappa uppfostrande och tittade på mig.
- Jadå pappa godnatt älskar dig!, sa jag och schasade bort honom med handen.
- älskar dig med lilla gumman, skämtade han och kittlade mig lite innan han gick upp för att natta min lilla syster Blue.
Katy viskade något i Ashley J's öra och hon nickade. vi körde sanning och konsekvens och Ashley hade valt konsekvens. Nu hade Katy bestämt att hon skulle klättra upp på vårt hustak och sjunga en vers ur blinka lilla stjärna. Vi gick alla ut och nattkylan bet tag i oss där vi bara stod i pyjamas. jag ställde stegen emot taket och Ashley kom skakigt upp och sedan sjöng hon och lika fort som det var över var hon nere igen med ett nervöst skratt. det hade varit förra året som jag brytit armen när jag skulle göra samma sak. väl inne så tittade Ashley J på Ashley K med ett leende.
- Du ska gå coh köra Bloody Mary!, sa hon.
Ashley K ryckte på axlarna och tog ett ljus innan hon gick in i badrummet. hon vinkade hej då mot mig och jag sprang fram och kramade henne i fall att jag tror faktiskt att jag var mycket skakigare än vad hon var.
-Skratta nu det kommer gå bra.
Jag gav henne ett skakigt leende och sedan stängdes den vita dörren.
Vi hörde inget på ett lång tag och jag var nära att öppna dörren när som helst. sedan hörde vi som en hög duns och ett skrik. Först senare förstod jag att det var jag som skrikit och sedan ryckt upp dörren. jag var så rädd och började gårta när jag såg Ashley på golvet. Hennes ögon blödde och hon rörde inte på sig.
- PAPPA!!, skrek jag och kände tårarna rinna ner snabbare.
 
 
- Hey Dean det är ett nytt fall!, sa Sam och kastade över en öl åt sin äldre bror.
- Då åker vi Sammy!, sa Dean med en mörk röst och satte sig bakom ratten på sin älskade bil.
- Kalla mig inte det, sa Sam och himlade med ögonen men följde efter sin bror in i bilen.
- Hur långt måste vi åka?, frågade Dean och slog på radion där born to be wild spelades.
- hela natten och jag hoppas att ingen mer dör detta är andra på en vecka, suckade Sam och tittade på kartan.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: