For Sickness Kapitel 44

Jag hade rouge på kinderna och matt rosa läppstift. Jag satte på mig ett stort silver armband och ett guld halsband med en medaljong på. jag sminkade över några lever fläckar som jag hade på benen och sedan tog jag bort sminket som hamnat på kläderna vilket var enkelt. När jag kom ut hittade jag killarna i kostymer och Sel som dansade till en av sina låtar. Dom stirrade på mig med ett leende och Liam kom fram och kysste mig med ett stort leende.
- Du är jätte snygg älskling, sa han och kramade om mig.
När vi kom ut stod resten av One Direction och väntade på oss framför den svarta limon.

Sel satt i Justin knä och skrattade medans jag kände mig obekväm eftersom det skulle vara första gången jag skulle på en prisutdelning. Jag flyttade oroligt på mig samtidigt som någon höjde musiken i bilen och Zayn började sjunga med och dansade löjligt tillsammans med Louis och Niall. Harry satt mest tyst och tittade på alla i bilen och Liam pratade med chauffören.
- WE FOUND LOVE IN A HOPELESS PLACE!
skrek Zayn och dansade tillsammans med Niall.

Jag skrattade och bilen stannade. Vi steg ut och möttes av kamerablixtrar, skrik och en lukt av mat. Den röda mattan under mina fötter var lång och kändes som flera mil när vi gick och stannade för att posa och svara på frågor. Jag hade nöjt mig med att springa ner för mattan och slå mig ner längst bak i mörkret. Men när jag satte mig så var vi nästan längst fram vid scenen och alla småbord runt oss var propfulla med andra kändisar. i det ögonblicket fattade jag att alla jag mött tidigare var inget som det här.
- Ryan gumman jag såg dig sjunga med dom här underbara pojkarna det vore en ära om du kunde sjunga med mig någon gång, Framför mig stod Demi.
Det kändes lite konstigt eftersom jag liknade henne jätte  mycket och jag var bästa vän med hennes bästa vän. men Sel hade aldrig nämnt henne. jag kanske var Demis hemliga kopia och Sel tog mig för Demi fast använde mitt namn? Jag log mot Demi.
- Det skulle vara jätte roligt!
- Great! jag ska sjunga i pausen du får vara med på scen. jag ska sjunga skyscraper jag skulle bli jätte glad om du sjöng med mig, sa hon och gick.
Min kopia eller var en kopia av henne. Hon var äldre än mig så jag var kopia av henne. eller jag kanske var lika gammal som henne bara det att mina döda föräldrar ljugit eller dom kanske inte var mina biologiska föräldrar. jag kanske hade en syster en riktigt som var Demi Lovato men vi hade ju levt två helt olika liv. eller var vi lika fast jag bara inte visste det. Snart kom Demi ut på scen och vinkade och sedan började hon prata och presentera den första vinnaren. Det var Joe Jonas med sin singel See No More. alla applåderade och han tackade. efter det priset verkade allt gå i spolning. kändis efter kändis klev upp och alla applåderade och sedan stod jag där bakom scen livrädd. Demi log och visade att jag skulle börja. Jag nickade och gick ut på scenen. Alla applåderade och jag började sjunga.

Skies are crying, I am watching
Catching tear drops in my hands
Only silence, as it's ending
Like we never had a chance

Do you have to make me feel like
So there's nothing left of me?

Demi kom ut och tog min hand och vi sjöng vidare. Ingen hade märkt att jag inte var Demi och röst mässigt så lät jag lite hesare och jag hade lite märkare hår än hon men annars var vi som sagt kopior. applåderna hördes och jag gick sakakandes av scenen. Demi log mot mig.
- Jag skulle vilja att du möter några personer senare inte idag men vi hörs senare, sa hon och kramade om mig.
Min egen tvilling syster kanske...

Postat av: Sara

skönt med ett kortare kapitel :D

TVILLINGSYSTER :D OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG

Date:2012-01-16 / Time:12:49:25
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: