For Sickness Kapitel 49

Jag puttade undan Liam när han kysste mig på halsen. det kittlades och jag drog snabbt handen över den kittliga huden.
- du är irriterande, skrattade Liam.
- mhm du med, svarade jag och kliade mig.
- men du är min irriterande flickvän och jag älskar dig, sa han och log.

Jag vaknade trött i Liams starka famn. Jag log och gnugggade sömnen ur ögonen. Jag slöt armarna runt honom och mina fingrar åkte över ärret på armen. Jag blev illamående men svalde oron och bara njöt av att ligga i hans armar. han andades tungt i mitt öra och jag log stort. jag älskade den här killen av hela mitt hjärta. jag fingrade på ringen och log. han hade lovat att förlova sig med mig. det kändes som om världen inte kunde bli bättre. ett par kalla händer kom innan för täcket och åkte ner mot min mage. kroppen var varmare och värmde min kalla rygg. Jag kände igen lukten men kunde inte säga vem det var. han ströck undan en av mina hårlockar och pussade mig på kinden. Liam flyttade på sig och jag la mig bekvämt mellan dom båda. jag somnade om och hörde två tunga suckar som fick mig att le.

Jag vaknade när jag hörde Liam skrika. Jag tittade oförstående på honom. han stod upp vid dörren och såg ut som om han hade fått en hjärtattack. ett par armar låg runt min migja och jag tittade ner på Zayns uppspärrade ögon. Så vad hade Zayn kommit in till oss tidigt på morgonen för att somna om.
- Jag måste gått i sömnen, sa han och tittade på Liam som åter satte sig på sängen.
- Liam varför skrek du?, frågade jag.
- Han smekte min kind och jag trodde det var du men när jag såg att det inte var du skrek jag, sa han.
- Förlåt det har hänt någon gång förut men jag trodde jag hade växit ur det, sa Zayn.
- Det är lugnt, sa Liam och kramade om honom.
Jag log mot dom och såg säkert ut som en dåre eftersom dom båda skrattade när dom såg mig.
- nej nej fortsätt ni var jätte gulliga... Ziam, sa jag coh skrattade medans jag kröp ur sängen och gick mot min gaderob.
- Zayn hur kom du till mitt hus?, frågade jag.
- jag vet inte, sa han och tittade på mig.
jag ryckte på axlarna och drog av mig linnet så dom såg min nakna rygg. jag satte på mig en blå bh och en rosa tröja som var igenomskinlig. Jag drog av mig byxorna och gick längre in i garderoben tills dom inte såg mig då böt jag trosor och drog på mig mina svarta skinny jeans. ingen kille skulle se mig sätta på mig mina jeans. jag såg jätte fet ut när jag gjorde det men när jag kom utt började jag kamma håret. Liam kom på hans fötter och tog på sig ett par mjukisbyxor jag tagit fram igår och matchade det med en svart tröja med en stor gul smilis på. Zayn satt kvar undertäcket antagligen i bara kalsonger.
- Zayn jag har någr akläder i lådan där borta. jag tog ner några till Liam men dom passar dig säkert, sa jag coh pekade på en byrolåda.
han nickade och jag satte upp håret i en sido fläta och började sminka mig. jag satte på foundation, mascara och läppglans. när jag var klar stirrade dom på mig.
- Okej så snygg är jag inte, sa jag och satte händerna i sidorna.
Zayn drog på sig några hörlurar och log mot mig innan han sträkte på sig.


Zayn gick tillbaka till hotellet och Liam och jag hade en innedag. vi satt med glass och tittade på filmer medans jag tog kort och skrev en massa. Liam hade ingenting emot när jag skissade av honom hans problem var mer att sitta still. snart var han tvungen att lämna mig.
- Jag kommer snart älskling, sa han och kysste mig paasionerat medans han la en papperslapp i min hand.
Så fort han stängt dörren efter sig tittade jag på pappret. han hade ritat av mig och han hade gjort ett hjärta runt mig och jag hade stora ängla vingar och en gloria över huvudet. han var bara för romantisk ibland.

dom följande dagarna såg vi varandra knappt eftersom han uppträde med dom andra och gick på intervjuer och mötte fans. han var gullig och smsade mig så fort han fick tid. jag höll kontakten med dom andra också men jag hade en känsla av att Zayn ignorerade mig.
- Zayn svara någon gång jag måste prata med dig, sa jag efter pipet.
han hade tryckt av mitt samtal för tionde gången. jag smsade honom snabbt och svaret fick mig att flyga av stolen och tappa mobilen på golvet.

I think you're the most beautiful girl I've ever met, and I'm so in love with you I can't stand it

jag svalde hårt och precis då kom han och Liam in genom dörren. Zayn såg plågad ut och Liam log ett stort leende. ÖVERRASKNING att min pojkvän och min vän som var kär i mig kom in genom dörren efter att han öppnat sitt hjärta för mig. vad skulle jag göra?

Postat av: Sara

OMG OMG !! vad gulligt ^^

Date:2012-01-19 / Time:18:57:43
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: