For Sickness Kapitel 56

Jag ignorerade dom eftersom en vit duva sjönk ner på fönsterbrädet bara en meter i fårn mig. Jag log mot den och sjönk ner så mina ögon hamnade i samma höjd som fågeln. den la huvudet på sne och flaxade lite lätt med vingarna.
- Jag älskar dig med Ryan, viskade jag och log när fågeln flög upp mot dom vita molnen i Italiens blåa himmel.
Liams perspektiv
Januari

Jag skickade iväg ett usb-minne där jag spelat in två videor där jag pratar lite och en video på Harry som halkade på scen. Jag visste att Ryan älskade sådana misstag. Jag hade även en del foton. Jag gick igenom Athens gator och vinkade mot några tjejer som skrek till. Deras mamma himlade med ögonen och vinkade tillbaka vilket fick mig att le. Jag gick ner till postkontoret som var en vacker sten byggnad. Jag pratade lite med flickan i kontoret och fick henne att skicka brevet direkt. Jag gick tillbaka på stengatorna och hittade killarna i fullfart med att leta efter bad byxor.
Ryans perspektiv
Februari

Jag fick månadens andra brev och log stort. Jag fick sms från Demi om att möta våra föräldrar. jag hade mött dom ganska många gånger men jag ville inte bo med dom. jag hade förklarat att jag ville bo själv och med barnet som var på väg tyckte dom också att det var bäst fast dom helst ville ha mig hos dom. Jag gick ut på bakgården där Demi, Selena och Justin spelade fotboll. Min mage var ganska stor nu fast det var fyra månader kvar.
- Ryan han kommer snart tillbaka sluta deppa, sa Selena och gjorde mål.
- jag kan inte rå för det jag saknar honom verkligen, sa jag och satte upp mitt hår i två långa flätor.
- just det mamma vill att du kommer och äter hos oss idag men jag tror nog inte det gör nåt för dig eller hur. du vet dom är oroliga för dig, Demi skrattade lite när Justin ramlade över sina egna fötter.
Jag hade färgat mitt hår rött och Demi hade färgat sitt svart mest för att inte likna varandra så mycket men hon var smalare än mig och lite längre. Men hon var en jätte snäll syster.
- Okej jag kommer men jag måste bara posta det här till Liam först, sa jag medans jag viftade med ett ganska stort kuvert. det var ett till ultraljuds bild, en video där jag pratade lite och några bilder från mig.
- Jag kan posta det, Sel for fram och slet det ur mina händer.
Jag nickade och sedan försvann hon och Justin ut ur trädgården och in i Justins bil. Demi satte sig ner bredvid mig och kramade om mig. jag hade inte märkt att jag börjat gråta men nu var det lika bra att gråta ut allt.
Liams perspektiv
Mars

Jag hoppade in i bilen medans Niall kom efter. Vi hade åkt för att utforska lite i Finland. radion var på högsta volym och Harry som försökte köra hade det svårt med Louis bredvid sig som skrek vilket hål. Zayn satt cool lugn och tittade ut genom fönstret. han hade varit ganska trött i några dagar nu men turnén hade varit mycket för oss alla.

Yes I like the way you smile with your eyes

Other guys see you but they realize that it's my, my loving
There's something about your laugh that it makes me want to have to
There's nothing funny so we laughing, no-no-nothing
Niall sjöng högt när vår låt kom på i bilen. Jag skrattade och Zayn började dansa lite. Niall räknade högt ner och jag gjorde The Flic så Zayn applåderade och skrattade. Louis dansade i framsättet och gjorde Harry irriterad.
Han stannade bilen och vi gick ut och tittade på vattnet som låg oändligt långt till horisonten. Niall la en arm om mina axlar vilket såg lite roligt ut eftersom han var kortare än mig men jag kramade om honom med ett leende.
När vi var i konserthuset så kollade vi soundcheck. Min mobil pep till och det var från mamma. Hon skrev att hon saknade mig och jag svarade med att jag skulle åka och träffa henne så fort turnén var slut. När fansen stod skrikandes och hoppandes på att vi skulle komma ut log vi och gjorde en gruppkram. sedan började vi med låten One Thing. Jag hade helt glömt bort Ryan den dagen och hade inte skickat ett enda brev under Mars men det hade jag ännu inte kommit på försen jag såg hennes ledsna ansiksuttryck i mitten av maj.

Postat av: Sara

coolt :D

spännande inlägg.

Date:2012-01-22 / Time:21:16:28
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: