For Sickness Kapitel 54

- är du ärlig, sa han när han tystnade och jag nickade.
- grattis men jag tycker du ska behålla det. du verkar bli en bra mamma och båda två är underbara killar.
- Tack Harry, sa jag och kramade om honom.
- Ryan vi ska snart iväg igen och du får inte följa med tyvärr. jag försökte men det gick inte, sa Liam och kramade om mig.
- Liam det är lugnt om jag överlevde när Justin gjorde sånt kan jag väl överleva nu fast jag kommer sakna dig tills jag blir helt tokig, sa jag och kysste honom.
- Men jag vill inte att du ska vara själv, han strök mig över min mage som blivit lite större.
- Jag har Sel och Demi det kommer gå bra. när åker ni?
- i övermorgon, sa han och tittade på mig.
Jag log och kysste honom igen.
- lova bara att skicka massa bilder, sa jag och pekade mot högen av fotoalbum.
Han skrattade och nickade innan han gav mig ett kuvert. jag öppnade och i det låg ett foto på dom.
- det är jätte fint jag älskar det, sa jag och kysste honom.
- Så vad ska vi göra idag?, frågade han och tog min hand.
- Du väljer och jag slår dig om du säger att vi ser på toy story, sa jag.
Vi hade valt att gå promenad fast vi stannade i en liten park och pratade. det var jätte fint där och jag älskade hur grönt och fräsht det var. även om jag bott i L.A nästan hela mitt liv så hade jag knappt sett hela staden. bara dom viktigaste turist aktrationerna. det var lite ledsamt men det var roligt att tillbringa tid med Liam i den vakraste staden jag kunde tänka på. När han började prata om sin familj skämdes jag lite. vi hade varit tillsammans ganska länge men jag hade aldrig mött hans familj förutom hans lillebror som avgudade mig. jag visste fortfarande inte vart han var men Liam oroade sig inte så det gjorde inte jag heller. sent på eftermiddagen fick vi sms om att komma tillbaka till LIam och få en överraskning. jag hoppades bara på att det inte var något för ansträngande eftersom jag blivit mer trött om dagarna.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: