For Sickness Kapitel 59

Vi alla nickade och gick in till köket. vi var alla utsvultna. Niall beställde hämnt mat samtidigt som Demi borstade hans ovårdade hår. Hon kammade alla våras hår så vi skrattade. nät vi till slut ätit upp så hade Liam gått in i sovrummet till Ryan. Han hade varit tårögd när han kommit ut igen själv. antagligen hade hon inte vaknat än.
Ryans perspektiv
Jag vaknade och gnuggade trött mina ögon. Jag hörde min systers skratt från vardagsrummet och jag satte snabbt på mig ett linne med t-shirt som gömde lite av graviditets magen och ett par mjukisbyxor som jag trampade på. Jag satte håret i en toffs och gick ut. Jag hostade på vägen ut och tog mig för midjan när en illning gick igenom kroppen. När jag kom ut såg jag fem vackra pojkar titta på mig. Alla log och tittade sedan mot min mage. Jag ville gömma ansiktet i händerna eftersom magen blivit så stor och jag var fet som en val. Liam hoppade över soffan och kom fram till mig. han la handen på min mage och kysste mig. Jag log och kände hur bebisen sparkade där Liam höll handen. Han skrattade och log mot mig när jag tittade in i hans ögon. Snart stod Zayn vid vår sida. Jag log mot honom innan jag hårt kramade om honom. Zayn smekte min mage och log. Vi hade fortfarande inte kommit överens om något med barnet eftersom vi inte visste vem som var fadern.
- Ryan, skrek Louis helt oförberet och kramade om mig.
- Ahh lugna dig, sa jag och snubblade bakåt lite.
Han log oskyldigt och sedan kramade Harry och Niall om mig båda med stora leenden. Demi kom fram mellan killarna och tittade in i mina ögon. nu var det inget som skilldes oss åt förutom min stora mage. färgen på håret hade försvunnit och våra ögon var likadana fast mina var mer kalla. jag kramade om henne och viskade ett tack till henne. Hon lämnade oss med ett leende och Liam lyfte upp mig så jag skrek till. Han släppte försiktigt ner mig i soffan.
- för tung va?, skrattade jag.
- Aldrig, svarade han och kysste mig.
- Hur långt in är du?, frågade Niall.
- i början på månad 6 bara tre kvar nu, sa jag och log.
- ni vet fortfarande inte vem som är pappan?, frågade Harry.
- Nej men om killarna inte miss tycker så vill jag att barnet ska ha deras båda efternamn.
- Låter absolut perfekt, sa dom samtidigt och log mot varandra.
- pojke eller flicka?, frågade Louis.
- Pojke, sa jag och log.
- vem bestämmer namnet, frågade Niall.
- Jag tycker att gudföräldrarna ska göra det men vi har inte bestämt dom än om inte Liam och Zayn vill bestämma nu, sa jag och tittade mot dom båda med ett leende.
- Jag tycker nog Niall och Demi ska bli gudföräldrar, Sa Zayn och tittade mot Liam som nickade.
Jag älskade hur bra dom kom överens. Niall sken upp och kramade om killarna. Han försvann ut för att få tag på Demi, hon hade gått till bakgården. Louis hade armen om Harrys axlar och flinade mot mig.
- ta det lugnt ni kommer ju bli dom coola farbröderna, sa jag och log.
- anytime babe, sa Louis och blinkade.
- The same Boo Bear.
Louis rodnade och Harry skrattade så mycket att han nästan ramlade ner på golvet.

Justins perspektiv
Selena kom in genom dörren med ett stort leende. hon höll en påse i handen och drog sanbbt fram ett paket. Jag slog upp det och det var ett halsband i med bokstaven J. Jag log och kysste henne innan jag satte det på mig. Selena började prata om allt hon hade gjort och sedan kom vi in på Ryan. det kändes kontsigt men på någotsätt visste jag att jag kommit över henne även om vi var vänner. Jag tog Selenas hand och kysste den innan jag log mot henne.
- Jag älskar dig Sel.
- Jag älskar dig Justin, sa hon och log stort innan hon kramade om mig.
Jag kände hur hopplöst förälskad jag var i henne även om min mamma tyckte det var fel, precis som resten av min familj och Scooter. men jag brydde mig inte eftersom hon gjorde mig så lycklig att jag nästan kunde ställa mig på taket och skrika mina känslor ända till mars och tillbaka.
- När ska du iväg på turnén?, frågade hon.
- Samtidigt som du och vi ska till New York båda två så vi behöver inte ens lämna det här huset utan varandra, sa jag och log när jag kysste henne en gång till.
- Vi kommer tillbaka i Julia så vi hinner komma innan Ryan föder det är härligt eller hur. tänk att våran bästa vän ska få barn, sa Sel och log.
Jag nickade och pussade henne på pannan.
Liams perspektiv
Jag lekte med Ryans fingrar medans dom andra var med Demi och Niall på bakgården. hon nynade på moments, av vad jag fått reda på av Zayn visste hon redan vad den betyde.
- Om det någonsin händer stämmer den där låten på oss, sa jag tyst.
- Om jag dör måste du leva Liam lova mig det, sa hon oroligt.
- Jag lovar inget, sa jag och pussade henne på huvudet.
Hon nickade sorgset och började massera sitt lår på insidan. Jag visste att det var jobbigt för henne men hon visste att jag var där för allt. att vara i sjätte månaden var inte så enkelt och det visste hon. i bakgrunden såg vi på mtv där det var musikvideos. efter några minuter kom Zayn in. Han sjönk ner vid våra fötter och la upp Ryans i sitt knä medans han masserade pratade vi alla.
- Bestämde dom namn?, frågade jag.
- Ja dom vill att han ska heta Mitchel.
- Som Mitchel Musso, sa Ryan och log.
- Mitchel Payne Mailk, sa Zayn och log.
- vem bestämde ordningen?, frågade Ryan.
- Jag, sa han och tittade mot mig. Vi kan byta om du vill ha ditt sist, sa han.
- Nej Mitchel Payne Malik blir perfekt, sa Jag.

Postat av: Sara

HERREGUD!

Date:2012-01-24 / Time:22:13:58
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: