For Sickness Kapitel 66

Hon höll fortfarande på med våra bromances i bandet och det började bli riktigt gulligt hur hon höll på. Jag kysste henne och lutade mig tillbaka. medans Niall skrattade och skrek mitt namn. jag vände mig om samtidigt som jag fick chips i ansiktet. det fick Ryan att skratta.

 

Liams perspektiv

 

När vi landade i Stockholm var det en massa fans som mötte oss. Alla med stora skyltar med våra namn. Ryan vinkade till ett par tjejer som stod närmast och dom började genast gråta och hoppa upp och ner. Ryan gick fram och pratade med dom lite på svenska inte för jag visste att hon kunde svenska. Tjejerna svarade och hon skrev några autografer innan hon kom till min sida igen och tog min hand. Hon log stort och var jätte trevlig mot fansen. Hon gick mot ett par äldre som var runt tjugo års åldern. Hon log och pratade lite med dom. När hon kom tillbaka satte vi oss i bilen och vinkade hej då till fansen.

- Vad frågade dom?, frågade Harry snabbt.

- Vilka av dom, skrattade Ryan.

- Kan du svenska?, frågade Niall och hoppade runt.

- Ja faktiskt som du kanske märkte. Men dom frågade bara allmänna frågor som hur jag möte er hur Justin mår, hur Mitchel mår och hur Demi mår, sa Ryan och ryckte på axlarna.

Jag pussade henne på kinden och viskade att hon var underbar med fansen.

 

Nialls perspektiv

 

jag saknade Demi lite. Efter att vi blivit ihop lite före Mitchel föddes hade vi inte berättat för någon om vårt förhållande. Jag saknade henne jätte mycket nu. Min mobil vibrerade i ficka och jag tittade snabbt på displayen vem det var.

Saknar dig Nialler kommer snart med Mitchel och hälsar på eftersom ni ska vara en månad i Sverige. Älskar dig xxDemi

Jag svarade snabbt med ett leende på ansiktet.

- Niall sluta vi ska in nu, sa Harry och slog mig på armen.
Jag nickade och följde efter dom andra in i hotellet. Ryan la armen om min midja och log mot mig. hon visste att jag var bekymrad över något och det var ganska gulligt hur hon liknade Demi. Ryan var äldst av dom två tror jag? jag höll fast henne så vi fick ett stort mellan rum mellan dom andra.
- Ryan vet du vem... ehmm... vem, stammade jag.
- Vem som är fadern till Mitchel?, frågade hon.
- Yes, sa jag och nickade.
- Lova att inte säga något men det är Zayn och jag är så rädd att Liam ska få reda på det och bli ledsen. men redan från första början hade jag en aning om att Zayn var pappan men jag vågade inte säga något och nu lovar du att inte berätta för något annars lovar jag dig att jag aldrig pratar med dig igen, sa hon.
- såklart jag finns jämnt här för dig Ryan, sa jag och kramade om henne.

 

Zayns perspektiv

 

jag hade hört vad Ryan sagt till Niall. Jag hade väntat innan för dörrarna på dom och hört allt hon sagt. Min puls ökade och jag började kallsvettas. Jag hade velat ha varit pappan till Mitchel ända sedan hon sagt att hon var gravid. Jag ville inte berätta för Liam men jag hade fortfarande känslor för henne som bara växte sig större och större fast jag försökte hitta någon annan. Niall kom fram till mig där jag satt i hotellentrén.

- Vad är det mate?, frågade han och satte sig bredvid mig.

- Jag bara hörde, sa jag och gestikulera mot dubbeldörren.

Niall tittade från dörren till trappan till mig.

- Niall är det fel om jag fortfarande har känslor för henne?, frågade jag.

- Nej ni har ju barn tillsammans och du har väl haft det ganska länge. Du kanske ska berätta för henne och sedan får hon avgöra. Jag vet att Liam skulle bli smått sur.

- Och jag kommer välja Liam det vet Zayn redan om men jag skulle aldrig bryta upp Ziam varför tror du inte jag har sagt att jag har känslor för honom också, sa Ryan och ställde sig bakom oss.

- Känslor är konstiga och jag vill inte såra Liam, sa jag.

- Vi berättar ingenting om vem fadern till Mitchel är. Vi säger ingenting om våra känslor heller. Jag älskar Liam och kommer alltid att göra det jag är ledsen Zayn, sa hon och pussade mig på pannan innan hon gick.

Niall kramade om min axel och hjälpte mig upp för trappen som blev suddigare över tårarna som försökte komma ut. Jag satte mig ner på sängen i hans och mitt hotell rum. han drog fram gitarren medans han spelade cry me a river.


Postat av: Sara

Niall och Demi skulle passa bra irl med ;)

bra kapitel.

Date:2012-01-30 / Time:20:33:47
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: