Chapter 4. Mr Night

 6 år tidigare
 
- mamma, skrek Blue och hoppade upp i Rae Michelles knä.
Lilla tre åriga Blue var så full av liv att Rae Michelle och Chris hade fullt upp och samtidigt så var Pink så lugn. Rae Michelle var så stolt över sin först födda dotter, Pink var sju år och hade blivit så glad över att få en syster så hon hade döpt henne. Rae Michelle älskade färgen rosa och när Pink hade kommit ut hade hon haft rosa kinder och läppar så Chris hade hållit med när hon sa att bebisen i hennes famn såg ut som en Pink. Blue hette så eftersom Pink skämtade om att hon såg ut som en liten smurf när hon föddes. Rae Michelle log mot sina barn som sprang runt på gården. Blue kunde verkligen inte sitta still.
- Titta mamma vad jag kan göra!, skrek Pink och ställde sig på händerna så att det långa brunetta håret föll ner i gräset.
- Underbart älskling!, sa hon och klappade händerna. Pink kan du se efter Blue jag ska bara in och hämta lite vatten det är så varmt här ute.
- Visst mamma.
 
Chris var lutad över köksbänken och drack en öl.
- snälla Chris inte när barnen är hemma
- Lugna ner dig Rae inget kommer att hända... det är bara en öl, sa han med ett leende och kysste sin fru innan han gick ut för att hämta posten.
Rae Michelle skulle precis gå tillbaka till sina döttrar när hon hörde ett skrik och hur något gick sönder. Förvirad och rädd sprang hon ut samma väg som hennes man hade gått. på vägen låg en bil upp och ner och hennes man stod vid vägkanten och stirrade på paret i bilen som skrek på hjälp. Rae Michelle slog till Chris på armen innan hon sprang fram och föll på knä vid bilen.
- Jag ska hjälpa er kan ni säga vad ni heter?, frågade hon lugnt. Hon var skjutsköterska och just detta hade hon varit med om många gånger.
- Jag heter Justin och detta är min syster Yasmine.
- Allt kommer gå bra Justin jag heter Rae Michelle men kalla mig Rae, log hon bestämt.
hon granskade deras skador och satte sedan upp sitt hår i en tofs för att enklare kunna utföra sitt arbete.
- Rae akta dig!, hörde hon sin man skrika innan en otrolig smärta sköt upp för ryggraden.
 
Nutid
 
Sakta strök han handen över gravstenen.
- Saknar dig Rae älskling jag hann aldrig säga att jag älskar dig men jag gör det. så otroligt mycket och jag kan inte hjälpa det men varje dag så gör jag Pink mer och mer besviken men Blue blir bara på bättre och bättre humör hon. På senaste tiden har livet blivit så komplicerat, Pinks vänner Ashley och Ashley har dött. du vet ju hur dom brukade sitta i trädgården och ha tebjudning. nu är dom döda och ett par skumma poliser har kommit för att utreda. Jag är rädd för Pink... så otroligt rädd att hon litar mer på dom än på mig. Jag måste gå nu flickorna kommer snart hem från skolan. Älskar dig.
Crhis Night gick sakta bort från sin frus grav. detta var en vardagsrutin han hade. Varje dag gå upp klockan nio, städa huset, köpa mat, tvätta och sedan gå ut jobba lite i baren och sedan direkt i väg till kyrkogården. samma rutin som började för fem år sedan. När hans dotter trodde han var ute och söp och bråkade satt han egentligen och drack vid sin frus grav och berättade om sina problem. men han skulle inte få någon hjälp eftersom han ständigt behövdes hemma även om Pink inte såg det.

Postat av: Ninjapower

OMGOMGOMGOMGOMG!! :D awsome bra, gillar slutet >:D

Date:2012-09-03 / Time:21:56:41
Hemsida: http://ninjapower.devote.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: