Rock Me! Chapter 3

"du måste skämta aldrig att jag tänker ställa mig på en scen!" sa Louis. "Nog med att jag har fyra bröder, ett otroligt mode sinne men aldrig att jag tänker bli kvalifiserad som bög över hela världen!"
"Det blir du väl inte vi är ju bröder" sa Liam.
"Bög eller inte både Lou och jag får höra det varje dag det finns gränser ibland" sa Zayn.
De tre satt på min säng, egentligen skulle de hjälpa mig plugga matte eftersom alla tre är otroligt smarta men istället hade vi kommit in på ämnet x-factor.
"ingen av er är ju bög" sa jag och svarade fel på ännu en fråga som Liam rättade mig om.
"Dude ingen bryr sig" sa Louis irriterat och kastade en kudde på mig.
"Ey slå inte henne hon säger ju bara som det är" sa Liam och kastade tillbaka kudden på Louis.
"Det gör inget.. Lou alla ni är kallad bögar och alla säger att jag är en hora och lesbisk det är bara något vi får leva med" sa jag lågt och tittade ner i golvet.
"Du är ingen hora och inte lebisk senaste gången jag kollade" sa han grav allvarligt men det fick oss alla att le. Om någon fick oss på bra humör så var det Louis.
"Och du var inte bög senaste gången jag kollade. Men jag tycker faktiskt vi borde stå på scenen i övermorgon" sa Liam som alltid var framåt i allting vi gjorde. Han fixade in Louis på teatern, Harry på piano lektionerna och han fixade in Zayn i skolledningnen. Själv var han med i fotbolls laget.
"och vilka fördelar skulle vi få?"
"rättvisa över att vi klarar oss bättre tillsammans" sa jag snabbt och stirradde på mina bröder.
"Harry och Niall då tror ni dom ställer upp?" frågade Liam.
"Niall vet jag ställer upp så länge han får spela lite gitarr och Harry tror jag skulle uppskatta att få sjunga det värsta som kan hända är att vi får ett nej" sa jag.
"så fan heller det som kommer hända är att dem tar med någon av oss och de som inte blir valda kommer att heja på, Vi blir alltid uppdelade och vi är vana med det! Så nu ska vi kämpa vad som än händer" sa Zayn.
"Vi är inga soldater men jag förstår din mening Zayn" sa Louis och la en hand på hans axel innan vi alla brast i skratt igen.
 
"Calli... hora!" skrek en kille.
det som var den dåliga sidan med min skola var att det fanns så många klasser, så många timmar av rast att ingen fanns att skydda dig när du blev mobbad. lärarna satt i sina rum och drack kaffe och småpratade, fotbolls killarna spelade fotboll och detsamma var med basketen och basebollen. Teatern och sång övade nästan varje lång rast, klass råden, skolledningen, ballkomiten och alla sådana arbetade under lång rasten också. alla skolgrupper som simning, schackklubben, matte hjälpen, allting var under lång rasten.
Vi som då inte hade valt något till lägg i skolan hade ungefär tre timmar firhet. oftast så gick de flesta hem och jag brukade gå till biblioteket och plugga men inte idag. Jag tänkte möta upp Safaa och prata om x-factor som hon bad mig berätta om. det var mitt eget fel att jag drog mobbarna över mig. det var sista års elever, föredetta fotbolls spelare som blev petade för att de hade för låga betyg.
"Kom hit jag betalar dig om du lyckas underhålla mig i omklädningsrummen i en halv timme" sa killen.
jag hade ingen jag kände runt mig, ingen beskyddare. Mina bröder hade antingen lektion eller till lägg möjlighet. Louis hade tagit extra år på denna skit skola och han brukade hänga med mig men han hade teater sen två månader tillbaka. jag berättade aldrig att jag blev mobbad för mina bröder ändå. vad skulle de göra? slå dom?
"Fem hundra om jag får knulla dig" sa han igen.
Det var bara vi två i cafeterian. De som brukade jobba där hade gått hem, lärarna var borta och alla andra elever visste bättre än att komma hit men jag skulle möta Safaa om en kvart. Hans vänner kom in. Två andra sista års elever. Jag var nervös och mina handflater var svettiga.
"Nej jag är ingen hora och jag tar inte emot dina pengar eller tänker ha sex med dig" sa jag trotsigt. jag svalde klumpen i halsen.
"det var därför jag sa knulla" skrattade killen och hans vänner stämde in i skrattet.
"tvinga mig då för senast jag kollade var nej ett nej och nej jag ber inte om det heller!" sa jag argare och ställde mig upp. jag började gå ut när killen tog ett hårt tag om min arm och tryckte ner mig mot golvet. hans vän stängde dörren.
"du ber om det jag ser det i dina ögon" sa han.
han tryckte sig emot mig och började ta av mig jackan och mitt linne. jag låg på golvet i bh och jeans. golvet var kallt mot min rygg och jag började skaka.
"sluta" sa jag försiktigt.
"varför" skrattade han och tog av mig behån. han rörde vid mina bröst och jag skrek. dörren må vara stängd men vem som helst skulle kunna höra det där. om tretton minuter skulle åtminstone Safaa komma. om det inte var försent ville säga eftersom jag kände hur killarna började slita av mig jeansen.
 
"Calli varför är dörrarna stängda?" frågade Safaa när hon kom in. "Varför sitter du i underkläder för? blöder du? är det ditt blod?" frågade hon sedan när hon rusade fram emot mig.
jag blödde faktiskt Safaa hade kommit försent. killarna hade gått för några minuter sedan. alla tre hade fått en liten del av mig. jag hade knappt fått på mig underkläderna. en av killarna hade hållit för hårt i min arm och nu kändes det som om den var bruten. jag hade haft en bruten arm en gång så jag visste att det inte var det. men det gjorde ont. jag hade satt mig emot väggen och lagt huvudet emot knäna som var hårt tryckta mot mitt bröst. Safaa la en hand på min arm men jag ryggade undan.
"Stanna här okej jag kommer snart" sa hon och sprang ifrån.
hon var noga att stänga dörren men vi visste båda att ingen skulle komma in. Cafeterian var inte så populär, det var en tom sal där folk möttes i och ibland köpte något från cafeterian som var öppen två timmar på morgonen. Snart kom Safaa tillbaka med Zayn i släp tåg. han rusade fram till mig. Han sa inget bara la sina händer på varsin sida av mitt ansikte så att jag tvingades kolla på honom. Han pussade mig på pannan innan han hjälpte mig på med resten av kläderna.
"Safaa säg inte till någon om vad som hänt okej! och kom på ett bra alibi till varför Cal och jag åker hem." sa Zayn innan han lyfte upp mig. jag gömde ansiktet mot hans bröst och kände hur tårarna började välla upp. jag grät i hans famn. Louis hade redan startat bilen när vi kom ut. Zayn satte sig i baksättet med mig i sitt knä. jag grät fortfarande emot honom när vi körde ifrån skolan. igen var hemma. pappa var gud vet vart och mamma jobbade. de tog av mig kläderna och hjälpte mig tvätta av mig innan de satte på mig min favorit pyjamas och la mig ner i Louis stora säng som jag alltid hade älskat.
Louis rum var grönt, han hade en stor dubbelsäng med många kuddar i och han hade ett fint trägolv som jag brukade sova på när jag var yngre. hans väggar var fullpropade med affischer av artister, tjejer och olika film affischer. han hade en garderob som stod i ett hörn som alltid var öppen och överfull med kläder som låg ut på golvet. han städade oftast inte sitt rum men jag älskade det ändå för det tillhörde min konstiga storebror. Louis och Zayn la sig ner på varsin sida om mig och tröstade mig och skämtade ibland men jag kunde inte le, inte skratta jag bara låg där och höll hand med mina bröder.
"Det var Erik, Peter och Steve" kved jag fram till slut.
"Tänk inte på det, dom ska få betala men tänk inte på det" sa Zayn.
"Vad sägs som att vi två är hemma imorgon och jag lagar din favorit mat och har ett film marathon innan vi äter glass med grädde. Vi sitter i vår pyjamas hela dagen" log Louis och tittade på mig.
"Bara om du lovar att ha den löjliga med små kaniner på och bara om jag får bestäma vad för filmer eller serier!" sa jag och log lite smått.
"Alltid" sa Louis och pussade mig på pannan.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: